تحقیر آل سعود از سوی دشمن مشترک را نمی‌پسندیم


تحقیر آل سعود از سوی دشمن مشترک را نمی‌پسندیم

قشم- ایرنا- اگرچه آل سعود خود را در اختیار دشمن قرار داده است و با ایران اسلامی اختلاف دارد، اما تحقیر آنان توسط دشمن مشترک و تشبیه این کشور به گاو شیرده را نمی‌پسندیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شامگاه دوشنبه در جشن هفته وحدت در مسجد جامع شهر درگهان قشم با بیان این مطلب افزود: کشورهای اسلام باید بدانند که اگر پیوند خود را با امت اسلام قطع کنند، دلارهای نفتی نمی‌تواند برای آنها عزت بیافریند و همواره تحقیر خواهند شد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ادامه داد: امروزه جهان اسلام در اثر توطئه‌های دشمن مشترک به پرچم‌داری آمریکا غرق در خون است و خود اعتراف دارند که داعش را برای ترویج خشونت و کشتار در جامعه اسلامی پدید آوردند.

وی تصریح کرد: اهل سنت بیش از شیعیان از این تفرقه‌ آسیب دید که خود ضرورت وحدت و همدلی را نشان می‌دهد.

امام جمعه بندرعباس افزود: وحدت یک استراتژی دائمی است که به دلیل گستردگی دسیسه‌های دشمنان، امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز دارد.

وی ادامه داد: بصیرت برای ملت‌های اسلامی یک ضرورت است که مسلمانان می‌توانند از تعامل شیعه و اهل سنت در ایران اسلامی الگو بگیرند.

باید اقتدار مسلمانان اندلس بازیابی شود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: وحدت اقوام و مذاهب در ایران هدف نهایی نیست بلکه باید تمدن نوین اسلامی ایجاد شود و اقتدار مسلمانان آندلس را بازیابی شود.

عبادی زاده اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت خود از فلسطین را روز به روز بیشتر می‌کند و در مقابل دیوار آهنی جایگزین رویای نیل تا فرات اشغالگران قدس شده است.

وی افزود: اهل سنت در انقلاب اسلامی ایران سهم و در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارند و در این راه شهید داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: شیعه و اهل سنت ایران بسیاری از هدف‌های خود را محقق کرده‌اند و با اجرای گام دوم انقلاب به بقیه اهداف نیز دست خواهند یافت.

توسعه گردشگری در چارچوب موازین اخلاقی اسلام

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این مراسم گفت: توسعه گردشگری در این جزیره باید همراه با رعایت موازین اسلامی و اخلاقی شکل بگیرد.

تحقیر آل سعود از سوی دشمن مشترک را نمی‌پسندیم

شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: قرآن مسلمانان را به فراگیری علم توصیه می‌کند و غفلت از آن باعث انحراف در اخلاق و رفتارهای انسان می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان کنونی که ارزش‌های اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است، توجه و عمل به سیره نبی مکرم اسلام باید ملاک عمل جامعه اسلامی باشد.

خطیبی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تمام امت اسلام است و باید در مسیر آن همچون دینداری صبر و استقامت پیشه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست