1013 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان چهارمحال و بختیاری به بانک معرفی شدند


1013 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن محرومان چهارمحال و بختیاری به بانک معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بحتیاری گفت:‌ تاکنون یک‌هزار و 13 نفر از افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات احداث مسکن محرومان روستایی در این استان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سهراب رئیسی شامگاه دوشنبه در دهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: این افراد برای دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی بانکی ارزان‌قیمت با بازپرداخت ۱۳ ساله به بانک‌های عامل شهرستان‌های ۱۰ گانه استان معرفی شده‌اند.
وی افزود: از این تعداد تاکنون ۱۶۰ متقاضی واجد شرایط موفق به عقدقرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند.
رئیسی تصریح کرد: قرار است در این طرح برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومان روستایی چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض پرداخت شود.
‌وی یادآور شد: در این طرح به ازای هر واحد مسکن محرومان به مساحت ۶۰ مترمربع علاوه بر تسهیلات بانکی ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومان روستایی استان ۱۴۶ هزار مترمربع به فضاهای مسکونی روستایی افزوده می‌شود.
وی گفت: در روند اجرای این طرح برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دستور اختصاص یک‌هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۳۱۰ روستای چهارمحال و بختیاری را صادر کرد.
وی افزود: سید حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه همچنین برای مطالعه ۴۷ روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری دستور اختصاص ۶۵ میلیارد ریال اعتبار را صادر کرده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در خصوص آخرین وضعیت و روند پیشرفت طرح‌های مرتبط با طرح‌های سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد گزارش ارائه کردند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است که بخشی از این جمعیت در بیش از ۸۰۰ روستای استان ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...