برگزاری جشن‌های وحدت در کانون‌های مساجد پایتخت/ رونمایی از 40 اثر مسجدی همزمان با هفته کتاب


برگزاری جشن‌های وحدت در کانون‌های مساجد پایتخت/ رونمایی از 40 اثر مسجدی همزمان با هفته کتاب

حجت‌الاسلام قدیریان از برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری و اجرای ویژه‌برنامه های فرهنگی به‌مناسبت هفته وحدت در کانون‌های مساجد خبرداد و گفت: «بچه‌های مسجد» به منظور تجلیل از کتاب‌داران مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به مناسبت هفته وحدت، اظهار کرد: این ستاد به منظور ترویج فرهنگ وحدت، برنامه های متنوعی را در سراسر مساجد استان تدارک دیده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به برپایی نمایشگاه های وحدت همزمان با هفته وحدت در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران اشاره و بیان کرد: در این نمایشگاه ها آثار هنری با مضمون وحدت و تقریب مذاهب به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام قدیریان تاکید کرد: در این ایام در 1300 کانون مسجدی و نیز در سطح مساجد استان تهران با همکاری مدیران کانون ها، ائمه جمعه و جماعات برنامه های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بر پایه و محور مساجد و مبتنی بر وحدت و تعالی دینی تلاش دارد، فرهنگ اصیل اسلامی و آموزه های اخلاقی را به ویژه در میان جوانان در این ایام ترویج دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برگزاری همایش «بچه های مسجد» به منظور تجلیل از کتابداران مساجد خبر داد و گفت: این همایش 27 آبان ماه همزمان با هفته کتاب در کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش از جدیدتریرین آثار بچه های مسجد و نیز از بیش از 40 کتاب در حوزه مسجد رونمایی به عمل می آید. ضمن اینکه غرفه و بخش کتاب کودک کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی نیز در این همایش افتتاح می شود.

حجت الاسلام قدیریان ابراز کرد: طرحی را تهیه کرده ایم که در صورت تصویب از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دبیرخانه دائمی انجمن نویسندگان بچه های مسجد کشور را در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران راه اندازی خواهیم کرد تا در آن، کتب و آثار بچه های مسجد به صورت متمرکز در استان تهران جمع آوری و ارزیابی و از نفرات برتر تقدیر شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه رابطین «فهما(پایتخت فرهنگی مساجد ایران)»، خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور 60 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و به منظور آموزش مختصات فهما به رابطان کانون های مساجد برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس