تیاگو سیلوا: امیدوارم در دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن، رودریگو نیمکت نشین باشد!


تیاگو سیلوا: امیدوارم در دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن، رودریگو نیمکت نشین باشد!

تیاگو سیلوا، مدافع تیم پاری سن ژرمن که در حال حاضر برای اولین بار در اردوی تیم ملی برزیل کنار رودریگو گوئس...

طرفداری- این دو بازیکن به زودی در 27 نوامبر در قالب تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش AS، در کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل در ابوظبی، تیاگو سیلوا راجع به ظهور پدیده ای جوان و مستعد به نام رودریگو، به شوخی گفت:

امیدوارم زیدان او را روی نیمکت قرار دهد. به نظرم برای خیلی ها عجیب بود که یک بازیکن 18 ساله به این شکل ظهور کرد و چنین شخصیت محکمی از خود نشان داد. منظور من تنها نحوه بازی او نیست، به نحوه شادی های او بعد از گل نگاه کنید، که چقدر متین و آرام است. او پسری مغرور و مشتاق به برجستگی نیست. در این سن پایین می داند که از کارنامه اش چه می خواهد و تجربه فوق العاده ای دارد.

رودریگو جوان ترین بازیکنی است که در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد پرفکت هت‌تریک کند. سیلوا در این باره افزود:

او سه گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. او بازیکنی است که باید توجه ویژه ای داشته باشیم چون کیفیت و استعدادش گویای همه چیز است. بازی بزرگی بین دو تیم خیلی بزرگ خواهد بود. امیدوارم که شب ما درخشان تر از آنها باشد.

ما یک جلسه تمرینی کنار هم داشته ایم و می شد نحوه کنترل متفاوت او روی توپ را به خوبی دید. او ماهر است. امیدوارم که حالا و در آینده کمک زیادی به ما بکند. حضور در تیم ملی برزیل فرصت منحصر به فردی است و امیدوارم که بداند چطور از این تجربه هوشمندانه استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟