میان مردم و کتاب نباید فاصله باشد


میان مردم و کتاب نباید فاصله باشد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان بروجن گفت: فاصله میان مردم و فرهنگ کتاب و کتابخوانی جبران شود و نباید فاصله‌ای در این زمینه باشد.

مسعود ملکی شامگاه دوشنبه در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان در سال جاری که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد ، تاکید کرد: نهادینه کردن و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید با سرمایه‌گذاری بر روی کودکان و نوجوانان صورت گیرد.
وی افزود: هفته کتاب و کتابخوانی بهترین فرصت برای افزایش سرانه مطالعه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
ملکی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بروجن موظفند برای ترویج کمی و کیفی فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش و در این راستا بیشترین توان خود را برای حوزه کودک و نوجوان به کارگیری کنند.
وی یادآور شد: البته ترویج کتاب و کتابخوانی فقط وظیفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی نبوده و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در حوزه ضروری است.
به گزارش ایرنا، بازدید از کتابخانه های عمومی، عضویت رایگان و حضور دانش آموزان در تورهای کتابخانه گردی از مهمترین برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی سال جاری در شهرستان بروجن به شمار می رود.
۲۴ آبان در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام "روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار" و ۲۴ تا ۳۰ آبان بعنوان "هفته کتاب و کتابخوانی" نامگذاری شده است.
شعار هفته کتاب امسال "حال خوش خواندن" تعیین شده است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟