بیش از 2600 چادر بین زلزله‌زدگان آذربایان شرقی توزیع شده است


بیش از 2600 چادر بین زلزله‌زدگان آذربایان شرقی توزیع شده است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در رابطه با اسکان اضطراری، تاکنون بیش از 2600 چادر همراه با پتو، والور، نایلون و... بین زلزله زدگان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

علی اصغر پیوندی در جمع مردم ورنکش گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان ارگانی امدادی وظیفه ذاتی خود می‌داند که از ساعات اولیه حوادث در کنار مردم باشید و در جریان این زلزله نیز از همان لحظه وقوع حادثه، 50 تیم عملیات با پتانسیل 190 نفری همراه با تیم‌های واکنش سریع به منطقه اعزام شدند.

وی در این خصوص افزود: نیروهای هلال احمر حدود ساعت سه و نیم بامداد کنار حادثه دیدگان بودند و به همین دلیل خسارات نسبت به گستردگی و شدت زلزله، در سطح پایینی قرار دارد.

وی با تاکید بر این‌که وسعت خرابی خانه‌ها در مناطق زلزله زده زیاد بوده و همت جمعی و کمک دولت را می‌طلبد، گفت: بسته‌های معیشتی 72 ساعته توزیع شده و بسته‌های معیشتی یک ماهه نیز از امروز توزیع می‌شود تا مردم عزیز دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.

پیوندی در خاتمه تاکید کرد: در روزهای آینده نیز تیم‌های حمایتی و روانی در کنار کودکان و افراد در معرض آسیب خواهند بود تا اثرات روحی و روانی حادثه را کاهش داده و فضای منطقه را عوض کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی