مدیرعامل پیشین استقلال: شعار علیه فتحی تقلای دورمانده‌ها از نعمت استقلال است


مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: تجربه نشان داده اغلب مدیران جایگزین، توانمند از آب درنمی‌آیند. کم پیش می‌آید یک مدیر بیاید و تیم را بگیرد و قهرمان کند. نوشته مدیرعامل پیشین استقلال: شعار علیه فتحی تقلای دورمانده‌ها از نعمت استقلال است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدیرعامل پیشین استقلال: شعار علیه فتحی تقلای دورمانده‌ها از نعمت استقلال است

امیررضا واعظی آشتیانی :وزارت ورزش حالا باید از فرزند موفقش مراقبت کند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۵
مدیرعامل پیشین استقلال: شعار علیه فتحی تقلای دورمانده‌ها از نعمت استقلال است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: تجربه نشان داده اغلب مدیران جایگزین، توانمند از آب درنمی‌آیند. کم پیش می‌آید یک مدیر بیاید و تیم را بگیرد و قهرمان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیررضا واعظی آشتیانی شعار‌هایی که پس از گل‌های استقلال علیه امیرحسین فتحی سرداده می‌شود را هدفمند و برنامه‌ریزی شده دانست و معتقد بود این روز‌ها باید هواداران با قدرت از تیم و مدیریت باشگاه حمایت کنند. او روز گذشته پیرامون مسائل مالی باشگاه حرف زد.

چرا باز هم باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات بازیکنان تعلل کرد تا تمرین تعطیل شود؟

امیررضا واعظی آشتیانی :

بار‌ها در این باره تأکید کرده‌ام ابتدای فصل باید بودجه باشگاه تعریف شده و هزینه‌ها برآورد شود تا در بحث اقتصادی مشکلی از این بابت به‌وجود نیاید. وقتی چنین تدبیری نیست باید منتظر بروز چنین اتفاقاتی هم باشیم، اما برخی مواقع نوع مدیریت‌ها چالش‌هایی در باشگاه ایجاد می‌کنند که شاهدش هستیم.

اما تیم استقلال نتایج خوبی گرفته است.

امیررضا واعظی آشتیانی :

این نشان می‌دهد هنوز تیم تحت تأثیر شدید مسائل این‌چنینی نیست. مدیران باشگاه باید در این شرایط که هواداران با دیدن نتایج خوب تیم امیدوار شده‌اند بلافاصله تدبّر کنند تا تیم تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرد. چون در صورت ادامه‌دار شدن این ماجرا احتمال اینکه تیم وارد حاشیه شود و نتایج تغییر کند زیاد است. در آن‌صورت برگرداندن تیم به شرایط خوبی که این روز‌ها دارد بسیار دشوار و بعضاً غیرممکن می‌شود.

چه کمکی می‌توان به تیم کرد؟

امیررضا واعظی آشتیانی :

به اعتقاد بنده وزارت ورزش و جوانان در این روز‌های حساس باید به عنوان متولی ورزش پا پیش گذاشته و با دعوت از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه در مجمع، راهکار‌هایی را به اعضای هیئت‌مدیره ارائه بدهد تا تیم از این وضعیت خوب خارج نشود. الان شاهدیم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هفته‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند. به ویژه استقلال که پس از یک شروع ناامید‌کننده توانسته باز هم تا بالای جدول پیشروی کند. بنابراین حالا وزارت ورزش و جوانان باید به هر دو باشگاه کمک‌های فکری بدهد.

اما ظاهراً میزان بدهی باشگاه به بازیکنان فعلی زیاد است.

امیررضا واعظی آشتیانی :

الان هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم بازیکن خارجی دارند و هم مربی خارجی. این تدبیر باید زمانی می‌شد که تیم‌ها در حال یارگیری بودند. باید به این موضوع فکر می‌کردند که از چه منبعی می‌خواهند ارز لازم برای پرداخت دستمزد این نفرات را تأمین کنند ولی متأسفانه می‌بینیم کمترین توجه به این موضوع صورت گرفته است. قطعاً در نشستی که ریاست مجمع با اعضای هیئت‌مدیره برگزار می‌کند می‌توان درباره مشکلاتی از این دست دوراندیشی کرد. متأسفانه ما یاد گرفته‌ایم هر زمان به دردسر افتادیم درباره موضوعات مورد بحث تدبیر کنیم در حالی که قطعاً با دوراندیشی و پیش‌بینی مسائل می‌توان هزینه به مراتب کمتری را متقبل شد.

سؤال دیگر درباره نتایج خوب استقلال و ارتباطشان با شعار علیه فتحی است! چرا شاهد این وضعیت هستیم؟

امیررضا واعظی آشتیانی :

اتفاقاً این روز‌ها همان روز‌هایی است که هوادار باید با صبوری از تیم حمایت کند تا همه چیز به قهرمانی استقلال ختم شود. آن‌ها فکر می‌کنند اگر فتحی برود فردی بهتر از او می‌آید؟ تجربه نشان داده اغلب مدیران جایگزین، توانمند از آب درنمی‌آیند. کم پیش می‌آید یک مدیر بیاید و تیم را بگیرد و قهرمان کند.

پس این اعتراضات برای چیست؟

امیررضا واعظی آشتیانی :

فکر می‌کنم بخش مهم آن‌ها هدفمند است. باورم این است افرادی هستند که استقلال برایشان منفعت داشته و از رانت این برند برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کردند و حالا که از استقلال دور افتاده‌اند تقلا می‌کنند برگردند. اتفاقاً ژست حامی را هم می‌گیرند که ما فقط دنبال آرامش برای استقلال هستیم ولی حرف زبان و دل آن‌ها یکی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام