دروازه‌بان مهریزی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی تجلیل شد


دروازه‌بان مهریزی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی تجلیل شد

یزد - ایرنا - آیین استقبال و تجلیل از حمید بهزادپور، دروازه‌بان مهریزی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ، شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار، جمعی از مسوولان، مردم و ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار مهریز با تبریک قهرمانی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در مسابقات بین‌قاره‌ای گفت: کسب این مقام مدیون تلاش تمام بازیکنان بخصوص بهزادپور است .

رضا زارع‌زاده‌مهریزی افزود: تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که برای کشور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی افتخار کسب می‌کنند یک وظیفه است.

وی اظهار داشت: تکریم ملی‌پوشان توسط مردم و مسئولان نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای دیگر ورزشکاران و جوانان دارد و باید همواره محقق شود.

در این مراسم با لوح و هدایا از افتخارآفرینی بهزادپور تجلیل به عمل آمد.

بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی ، عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم‌ملی در مسابقات مختلف بین‌المللی و جهانی حضور داشته است.

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

ساحلی ‌بازان ایران با شکست اسپانیا برای سومین بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شدند و توانستند در کنار برزیل و روسیه به پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شوند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف تیم‌ملی اسپانیا رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر سه از حریف خود گذشت و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

این سومین قهرمانی تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای بود که در کشور امارات برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس