گزارش تمرین تیم ملی ایران ؛ تمرین تازه‌واردها در «پِک» در روز حضور میهمانان ویژه


گزارش تمرین تیم ملی ایران ؛ تمرین تازه‌واردها در «پِک» در روز حضور میهمانان ویژه

دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز برگزار شد تا شاگردان ویلموتس خود را برای دیدار با تیم ملی عراق آماده کنند. نوشته گزارش تمرین تیم ملی ایران ؛ تمرین تازه‌واردها در «پِک» در روز حضور میهمانان ویژه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزارش تمرین تیم ملی ایران ؛ تمرین تازه‌واردها در «پِک» در روز حضور میهمانان ویژه

دومین تمرین آماده‌سازی پیش از دیدار با عراق ؛ پنج غایب در تمرین امروز
نویسنده : خبر گزاری فوتبال ؛پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵
گزارش تمرین تیم ملی ایران ؛ تمرین تازه‌واردها در «پِک» در روز حضور میهمانان ویژه

دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز برگزار شد تا شاگردان ویلموتس خود را برای دیدار با تیم ملی عراق آماده کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین روز از تمرین تیم ملی ایرانتیم ملی ایران پیش از مصاف با عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آغاز شد. در این تمرین ۵ بازیکن غایب بودند.

* کریم باقری و وحید شمسایی ملی‌پوشان پیشین تیم ملی فوتبال و فوتسال میهمان تمرین امروز بودند و ابتدای تمرین دقایقی با بازیکنان و کادرفنی به گفت‌وگو پرداختند. باقری لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد تا تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار دهد.
* میلاد محمدی و مجید حسینی دو غایب اردوی تیم ملی ایران هستند که امشب به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد و جدای از آنها سردار آزمون، مهدی طارمی و علی قلی‌زاده نیز که با توجه به اینکه امروز و دیرتر از سایر بازیکنان به اردو اضافه شده بودند در تمرینات تاکتیکی حضور نداشتند و برای ریکاوری به مجموعه پک آکادمی ملی فوتبال رفتند.
* مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال در ابتدای تمرین ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم درباره نحوه تمرینات را به آنها گوشزد کرد که پس از آن تمرینات هوازی و دویدن دور زمین زیر نظر «کوینمنی» آغاز شد.
* بازیکنان ابتدا به مدت ۵ دقیقه به گرم کردن پرداختند و پس از آن به پاسکاری‌های کوتاه پرداختند که پس از ۲۰ دقیقه کادرفنی استراحتی به آنها داد و ادامه تمرین به کارهای ترکیبی و پاسکاری‌های تحت فشار در قالب دو تیم انجام شد.
* امید ابراهیمی یکی دیگر از بازیکنان بود که در اواسط تمرین زمین چمن را ترک کرد و برای ریکاوری راهی مجموعه پک شد.
* ۳ دروازه‌بان تیم ملی از ابتدای تمرین زیر نظر اسپینوزی مربی دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کردند.
* در تمرین امروز یک مربی به نام دیمیتری در کنار کادرفنی حضور داشت که البته مسئولان رسانه‌ای تیم ملی اعلام کردند که این مربی پیش از این هم عضو کادرفنی تیم ملی بوده اما رسانه‌ها حضور او را در تمرین برای اولین‌بار مشاهده کردند.
* مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی تمرین را به مدت ۶۰ دقیقه برای رسانه‌ها باز گذاشت و برخلاف اعلام قبلی که گفته شده بود رسانه‌ها فقط ۲۰ دقیقه فرصت حضور در تمرین را دارند، رسانه‌ها تا بخش‌های پایانی تمرین را پوشش دادند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز ۲۳ آبان در کشور اردن برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید