قرعه کشی سوپرجام اسپانیا انجام شد؛ بزرگان لالیگا در عربستان


قرعه کشی سوپرجام اسپانیا انجام شد؛ بزرگان لالیگا در عربستان

قرعه کشی رقابت های سوپرجام اسپانیا انجام شد.

قرعه کشی رقابت های سوپرجام اسپانیا انجام شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، قرعه کشی سوپرجام اسپانیا مطابق اعلام قبلی امروز در مقر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) در شهر مادرید برگزار شد و بارسلونا و رئال مادرید با گریز از برگزاری ال‌کلاسیکو در نیمه نهایی رقبای خود را شناختند.

سوپرجام اسپانیا 20-2019 قرار است با شیوه ای جدید و با حضور 4 تیم برگزار شود. والنسیا (قهرمان کوپا دل‌ری 19-2018)، بارسلونا (قهرمان لالیگا 19-2018)، اتلتیکومادرید و رئال مادرید (تیم های دوم و سوم لالیگا فصل 19-2018) چهار تیم حاضر در این دوره هستند و به این ترتیب برای اولین بار، سوپرجام اسپانیا از مرحله نیمه نهایی انجام خواهد گرفت.

مطابق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، رقابت های سوپرجام این کشور در 3 سال آینده در کشور عربستان انجام خواهد شد. این قرارداد 3 ساله 120 میلیون یورو درآمد برای فوتبال اسپانیا دارد که هر ساله به صورت 50-50 میان تیم های شرکت کننده و فدراسیون تقسیم خواهد شد. (20 میلیون یورو برای فدراسیون، 20 میلیون یورو برای 4 تیم شرکت کننده)

ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میزبان رقابت های این دوره خواهد بود. این ورزشگاه 62.345 نفر گنجایش دارد و تیم های الاهلی و الاتحاد عربستان دیدارهای خانگی خود را در آن برگزار می‌کنند.

خوزه گایا (والنسیا)، سرخیو بوسکتس (بارسلونا)، سائول نیگز (اتلتیکومادرید) و سرخیو راموس (رئال مادرید) نماینده 4 تیم حاضر در سوپرجام بودند و قرعه کشی را انجام دادند. نتیجه این قرعه کشی به این صورت بود.

والنسیا-رئال مادرید

بارسلونا-اتلتیکومادرید

بازی والنسیا-رئال روز چهارشنبه 8 ژانویه 2020 (18 دی) و بازی بارسلونا-اتلتیکو روز پنجشنبه 9 ژانویه (19 دی) انجام خواهد شد. برندگان این دو دیدار نیز بازی فینال را در روز یکشنبه 12 ژانویه (22 دی) برگزار خواهند کرد و این دوره، شامل بازی رده بندی نخواهد بود.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق