فرماندار ویژه فسا: بانک اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان راه‌اندازی شود


فرماندار ویژه فسا: بانک اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان راه‌اندازی شود

شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت:برای اینکه فعالیت‌هایی که در این شهرستان انجام می‌شود منجر به نتایج موثری شود، دستگاه‌های اجرایی فسا به ویژه شوراهای اسلامی باید مبادرت به راه‌اندازی بانک اطلاعات در همه زمینه‌ها کنند.

حسین آرگیو، دوشنبه در نشست مدیران اجرایی شهرستان فسا افزود: دولت تدبیر و امید از بدو فعالیت خود تا کنون، خدمات زیادی در زمینه زیر ساخت‌ها در شهرها و روستاهای مختلف از جمله این شهرستان انجام داده که باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: برخی از امکاناتی که در روستاها ایجاد شده چندان تفاوتی با امکانات موجود در شهرها ندارد و این مساله به عنوان یکی از نکات برجسته در بحث خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه محسوب می شود.

فرماندار ویژه شهرستان فسا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار فعالیت هر چه بیشتر شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و گفت: شوراها می‌توانند در پیشبرد سریع امور عمرانی، خدماتی ، بهداشتی و ... مثمر ثمر واقع شوند و در واقع فلسفه تشکیل و وجود شوراها ، مبتنی بر انجام اموری است که با همه مردم ارتباط گسترده و تنگاتنگ دارد.

آرگیو ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات شوراها برگزاری نشست‌های فرهنگی با کیفیت و موثر است که در پرتو آن بتوان شاهد جامعه ای پویا، بالنده همراه با تحولات چشمگیر و گسترده بود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس