کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک سرقتی خودرو در پایتخت


کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک سرقتی خودرو در پایتخت

سرپرست معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از اجرای طرح مبارزه با خریداران و فروشندگان اموال مسروقه خبر داد.

کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک سرقتی خودرو در پایتخت
به گزارش فانوس، سرهنگ عبدالله مومنی اظهار کرد: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در یک عملیات مشترک با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی طرح مبارزه با خریداران و فروشندگان اموال سرقتی را در شهر تهران اجرا کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح مشترک، مأموران از ۶ واحد صنفی رینگ و لاستیک دست دوم بازدید، که به دلیل نگهداری غیر مجاز اقلام و کالا‌های موجود و خرید و فروش اموال سرقتی، تعداد ۴ واحد صنفی متخلف با دستور قضائی پلمپ شد و ۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

مومنی با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ متهم دستگیر شده اند، ابراز داشت: در مجموع تعداد ۲ هزار و ۱۵۰ حلقه لاستیک دست دوم، تعداد ۱۷۳ عدد رینگ خالی و تعداد ۲۲۵ عدد رینگ و لاستیک دست دوم کشف و متهمان به همراه اقلام کشف شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان، خواست: در صورت مشاهده هر گونه جرمی، از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ موضوع را با پلیس درمیان بگذارند تا در اسرع وقت موضوع اعلامی مورد بررسی قرار گیرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!