استراتژی نتانیاهو در مورد ایران منجر به شکست شده است


استراتژی نتانیاهو در مورد ایران منجر به شکست شده است

هاآرتص در گزارشی به بررسی استراتژی نتانیاهو در مقابله با ایران پرداخت.

هاآرتص در گزارشی به بررسی استراتژی نتانیاهو در مقابله با ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، استراتژی نتانیاهو علیه ایران به شکست منجر شده است و اکنون ایران با اعتماد به نفس بیشتری قدم‌های جدیدی برمی‌دارد.

اعتماد به نفس ایران به ویژه با عقب‌نشینی نظامی آمریکا از منطقه و عدم تمایل دونالد ترامپ به مقابله با تهران بالا رفته است و اکنون ایران با اعتماد به نفس بالایی گام چهارم کاهش تعهدات برجامی‌اش را برداشته است. منابع آگاه در تل آویو اعلام کردند که دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تاکید دارند که ایران قصد دارد به هر عملیات متجاوزانه اسرائیل، پاسخ دهد و قواعد بازی را تغییر دهد. دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، در مورد احتمال اقدام ایران برای حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل، هشدار دادند.

از سوی دیگر «الون بن دیوید» تحلیل‌گر نظامی، تاکید کرد که استراتژی نتانیاهو در قبال ایران، نابود شده است و تل آویو ضعف و سازش را در مورد مواردی که قبلاً خطوط قرمز می‌دانست نشان می‌دهد.

وی در ادامه گفت: خروج ترامپ از برجام قدرت‌نمایی آمریکا در مقابل ایران بود و هدف از آن بازگرداندن تهران به میز مذاکره بود، اما با توجه به ضعفی که واشنگتن از خود نشان می‌دهد، ایران اکنون در موقعیتی قرار دارد که خواستار برطرف شدن تحریم‌ها، به عنوان پیش‌شرط گفت‌وگو با ایالات متحده می‌باشد و اسرائیل باید بپذیرد در مقابله با ایران تنها است و باید احتمال شکست خود در مقابل تهران را نیز متصور شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403