بهره ‌برداری از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور


بهره ‌برداری از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور

ایران اکونومیست- معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور از 4 آبان 98 به بهره ‌برداری رسید.

بهره ‌برداری از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور

محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت کار گفت ‌: با توجه به اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از 4 آبان سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، بنابراین تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: مجموع زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آنها را سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند و این موضوع به صورت برخط بررسی و در ارزیابی ادارات تعاون استان‌ها لحاظ می شود .

معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود : تکمیل اطلاعات اعضای شرکت‌ها و اطلاعات تعاونی در سامانه مذکور در اولویت قرار می‌گیرد و میزان تحقق آن بررسی و در ارزیابی استانی ادارات لحاظ می شود .

گفتنی است کبیری پیش از این نیز اعلام کرده بود برای کاهش مراجعه فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید همه مسائل آنها از طریق سامانه جامع و هوشمند پیگیری شود.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد