نخستین واکنش بعد از پرخاش؛ برای «رونالدو» آب از آب تکان نخورده


نخستین واکنش بعد از پرخاش؛ برای «رونالدو» آب از آب تکان نخورده

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» پس از تعویض شدن زودهنگام در دیدار شب گذشته مقابل آ.ث میلان و بروز رفتار غیرورزشی، سکوت خود را شکست اما به احتمال فراوان جریمه نخواهد شد.

«مائوریتسیو ساری» شب گذشته در دقیقه ۵۵ رونالدو را با «دیبالا» تعویض کرد و اگرچه پرتغالی مغرور هیچ تلاشی برای پنهان کردن خشم خود نکرد اما مرد آرژانتینی تعویض طلایی ساری لقب گرفت و با تک گل سه امتیازی خود بانوی پیر را به صدر جدول رده‌بندی سری‌آ بازگرداند.

با این وجود، ساری به نظر در نشست خبری بعد از بازی باید از ستاره تیمش دفاع می‌کرد و متعاقب این موضوع گفت: تنها حرفی که می‌توان زد تشکر از رونالدو است به این دلیل که او با وجود مصدومیت و درد، نهایت تلاش خود را برای تیم انجام داد.

با این وجود، مرد پرتغالی با انتشار پستی در فضای مجازی به طور غیرمستقیم اعلام کرد که اتفاقات شب گذشته تمام و پرونده آن بسته شده است.

او در این پست بدون اشاره به اتفاقات بازی شب گذشته نوشت: یک بازی سخت، یک پیروزی مهم!

این پست در حالی منتشر شده است که تارنمای خبری گل پیش‌تر اعلام کرد که بانوی پیر، رونالدو را بابت رفتارش تنبیه نخواهد کرد.

مرد پرتغالی حالا باید برای آماده شدن به منظور نبرد تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی و لوگزامبورگ در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به جمع ملی‌پوشان پرتغال ملحق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید