آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل


آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت در مرکز  علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشجو در 12 کد رشته تحصیلی در نیمسال اول سالجاری خبر داد.

سلیم پناهی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تکمیل ظرفیت در مقاطع کاردانی و کارشناسی از 30 آبان ماه در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: تکمیل ظرفیت دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، بازی‌سازی رایانه‌ای، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی، مددکار خانواده، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مدیریت کسب وکار اینترنتی اطلاعات، تربیت مربی پیش دبستانی، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی، مهندسی فناوری اطلاعات_ فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه این مرکز از مراکز فعال و مورد قبول نهادهای نظارتی استان است، خاطرنشان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی، می‌توانند به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 13-33749512 تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایسنا، پناهی با اشاره به اینکه داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در این مرکز در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پرداخت بیش از 70 درصد شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا