مصرف نگران کننده مشروبات الکلی در انگلیس


مصرف نگران کننده مشروبات الکلی در انگلیس

مصرف نگران کننده مشروبات الکلی در انگلیس و نقش این کشور در نا آرامی های عراق عناوین دو موضوعی است که در برنامه این هفته جزیره (THE ISLE) شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت

مصرف نگران کننده مشروبات الکلی در انگلیس

به گزارش صدای ایران از پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به افزایش میزان مصرف الکل در جامعه انگلیس و واکاوی دلایل این مسئله به بحث و بررسی پیرامون تاثیر مصرف الکل بر کودکان و نوجوانان انگلیسی و پیامدهای منفی آن بر جسم و روان آنها می پردازد.

در ادامه این برنامه تحمیل هزینه 5/3 پوندی مصرف الکل بر سازمان خدمات بهداشت ملی (NHS) در انگلیس و گسترش استفاده از الکل در مدارس انگلیس نیز مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر ناآرامی های اخیر در عراق و نقش انگلیس در تشدید این ناآرامی ها به تبادل نظر درخصوص منشا این ناآرامی ها و اعتراضات که از خارج از مرزهای این کشور مدیریت و هدایت می شود خواهد پرداخت.

در این زمینه نقش انگلیس در تغییر نگرش افکار عمومی مردم خاورمیانه و استفاده انگلیس از شبکه های اجتماعی همچون توییتر، اینستاگرام و فیسبوک برای تغییر دیدگاه های مردم کشورهای مختلف مورد واکاوی قرار می گیرد.

«جزیره» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده دوشنبه 20 آبان ساعت 14:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت 23:00 ، سه شنبه ساعت 12:00 و 19:00 و چهارشنبه ساعت 03:00 ، 08:00 و 16:00 پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس