برتری یک امتیازی مهرام در نیمه نخست


برتری یک امتیازی مهرام در نیمه نخست

تیم بسکتبال مهرام تهران با اختلاف یک امتیاز، اکسون تهران را در هفته سوم لیگ برتر شکست داد.

برتری یک امتیازی مهرام در نیمه نخستبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم بسکتبال اکسون تهران در نخستین مسابقه خانگی فصل از ساعت ۱۶:۰۰ امروز به مصاف مهرام رفت. اکسون که ترکیبی از بازیکنان جوان را در کنار ورکیچ بازیکن خارجی در اختیار داشت، در این بازی مقابل مهرام با ترکیبی باتجربه‌تر قرار گرفت.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام برای شروع مسابقه، دو بازیکن جوان را هم مقابل تیم شاگرد سابقش یعنی البرز آبکناری سرمربی فعلی اکسون قرار داد.

مهرام با ترکیب فرید اصلانی، بهشاد عرب زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و امیرحسین خندان پور وارد میدان شد و محمدرضا تقی لو، احسان صمدی، نوید خواجه زاده، زوران ورکیچ و محسن مرادخانی در ترکیب ابتدایی اکسون وارد زمین شدند.

تیم اکسون در این مسابقه، کیت اومرا بازیکن خارجی دوم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و ورکیچ تنها بازیکن خارجی این تیم بود.

استراحت بیشتر ستاره‌ها

مهرامی‌ها در جریان کوارتر نخست هم بیشتر به ستاره‌ها استراحت دادند و بازیکنانی مثل آرش ثابتی در ترکیب این تیم قرار گرفتند. ورکیچ یار خارجی اکسون در این میان بهترین بازیکن این تیم در حمله بود و خیلی سریع امتیازات خود را دورقمی کرد.

اکسون در این کوارتر برتری امتیازی کمرنگی داشت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ برنده شد.
صمد نیکخواه بهرامی بعد از دقایقی نشستن روی نیمکن به همراه آرمان زنگنه و حامد سهراب نژاد در کوارتر دوم در ترکیب مهرام قرار گرفتند تا نتیجه بازی را کنترل کنند. نزدیکی نتیجه، نه تنها هاشمی سرمربی مهرام را مجبور به فرستادن بازیکنان اصلی به زمین کرد، بلکه با فریاد به بازیکنان خود، اشتباهات دفاعی را تذکر می‌داد. زنگنه نخستین بازیکنی در مسابقه بود که به سه خطا رسید.
مهرام در نهایت نیمه نخست را با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ برد و آرش ثابتی با ۹ امتیاز، بهترین امتیازآور این تیم بود.
نتایج مسابقات همزمان تا پایان نیمه اول
ذوب آهن ۳۶-۳۶ آذرشهر
آویژه صنعت پارسا ۳۸ - ۴۰ شهرداری گرگان
نفت آبادان ۴۱-۲۴ شورا و شهرداری قزوین
شیمیدر ۳۷-۲۹ مس کرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند