سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را به ثبت رساندند


سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را به ثبت رساندند

ایران اکونومیست- سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، نوش مازندران، نیرو محرکه و تکنوتار و کاشی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، شیر پگاه آذربایجان شرقی و شیر پاستوریزه پگاه گلستان در فرابورس بیشترین رشد را تجربه کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را به ثبت رساندند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 1148 واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 3میلیارد و 166میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1624میلیارد تومان در 313هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، نوش مازندران، نیرو محرکه، تکنوتار و کاشی و سرامیک حافظ امروز بیشتر رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند و در مقابل سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، داورسازی روزدارو، شهد، بیمه آسیا و سالمین نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 885میلیون ورقه به‌ارزش 922میلیارد تومان در 186هزار نوبت، آیفکس 22واحد رشد کرد و در ارتفاع 38914واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، شیر پگاه آذربایجان شرقی، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و بهمن لیزینگ بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، آسیا سیر ارس، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و توکا رنگ فولاد سپاهان هم بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید