شانس بالای وریا، کاوه و نوراللهی؛ کدام بازیکن‌ها به ترکیب ویلموتس اضافه می‌شوند؟


شانس بالای وریا، کاوه و نوراللهی؛ کدام بازیکن‌ها به ترکیب ویلموتس اضافه می‌شوند؟

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نشان می‌دهد که چند تغییر در ترکیب ویلموتس در راه است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نشان می‌دهد که چند تغییر در ترکیب ویلموتس در راه است.

به گزارش وبسایت نود، شکست مقابل بحرین یک زنگ خطر برای تیم ویلموتس بود. علاوه بر تجربه اولین باخت، نمایش تهاجمی تیم ملی هم ناامیدکننده بود. ایران در آن مسابقه با آرایش 2-4-4 به بن‌بست خورد و به سختی موقعیت می‌ساخت. اتفاقی که احتمالا باعث چند تغییر در ترکیب تیم ملی می‌شود. تغییراتی که از لیست تیم ملی، شروع شد.

بعد از انتقاداتی که به نمایش محمد محبی شد، علی قلی‌زاده به تیم ملی برگشت. منتقدان محبی معتقد بودند که با درخشش در چند مسابقه لیگ، نباید بازیکنی انقدر راحت فیکس تیم ملی شود. اتفاقی که شاید نظر ویلموتس را هم برگرداند و او به سمت ملی‌پوش شارلوا بچرخد. به خصوص اینکه قلی‌زاده‌ی تکنیکی توانایی بازی در فضاهای کوچک را دارد و مقابل عراقی که احتمالا مقابل ایران بسته بازی می‌کند، به کار می‌آید.

دیگر تغییر لیست ویلموتس نسبت به اردوی قبل، دعوت دوباره از وریا غفوری بود. وریا که در چند هفته اخیر موتورش در لیگ راه افتاده، به تیم ملی برگشت. با توجه به آمادگی رامین رضاییان، بعید است که رامین نیمکت‌نشین شود و شاید ویلموتس به فکر زوج‌سازی این دو در سمت راست است.

کاوه رضایی که در سه هفته اخیر سه گل زد هم پیراهن تیم ملی را به دست آورده است. با توجه به آمادگی سردار و طارمی، بعید است که این دو از ترکیب بیرون بروند. احتمالا کاوه باید نیم‌نگاهی به جای کریم انصاری‌فرد داشته باشد. کاوه نسبت به کریم جرات بیشتری در شوت‌زنی دارد و در مسابقه‌ای که مهاجمان تیم ملی سخت بتوانند در موقعیت گل قرار بگیرند، این قدرت شوت‌زنی کاوه هم می‌تواند از دلایل دعوت او باشد.

همچنین مصدومیت احسان حاج‌صفی نیز معادلات مرکز زمین ویلموتس را عوض کرده است. حالا تیم ملی در پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی، علی کریمی و احمد نوراللهی را دارد که این اتفاق شانس نوراللهی را برای حضور در ترکیب فیکس افزایش می‌دهد. به خصوص اینکه احمد خلاقیت بالایی در طراحی حملات دارد و شاید پاس‌های او گره بازی را باز کند.

14001

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...