عملکرد ضعیف یاران مسی بیرون از خانه


عملکرد ضعیف یاران مسی بیرون از خانه

بارسلونا صدرنشین کنونی لالیگاست اما اگر تنها امتیازهای خارج از خانه‌اش حساب می‌شد اکنون در جایگاه دیگری قرار داشت.

به گزارش مشرق، بارسلونای ارنستو والورده با ۲۵ امتیاز صدرنشین کنونی لالیگاست. رئال مادرید با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد (هر دو تیم یک بازی کمتر دارند). با وجود این آمار آبی اناری‌ها مثبت نبوده است. در واقع شرایط زمانی بد می‌شود که پیروزهای تیم کاتالانی بررسی شود. شاگردان ارنستو والورده اغلب پیروزی‌هایشان را در نوکمپ کسب کردند. این تیم خارج از خانه دور از انتظار ظاهر شده و پس از پیروزی برابر ختافه و ایبار، تساوی مقابل اوساسونا و شکست برابر اتلتیک بیلبائو، گرانادا و لوانته از ۱۸ امتیاز ممکن تنها هفت امتیاز به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا با هت‌تریک مسی به صدر برگشت

شرایط زمانی غیرمعمول‌تر می‌شود که اسپانیول، تیم یکی مانده به آخر جدول لالیگا آمار بهتری از بارسلونا در این زمینه دارد و خارج از خانه‌اش هشت امتیاز کسب کرده است. همچنین گرانادا که به تازگی در این فصل به سطح اول لالیگا صعود کرده در بازی‌های خارج از خانه هشت امتیاز را به ثبت رساند.

دیگر تیم‌های بزرگ همچون رئال مادرید یازده امتیاز به دست آوردند. سفیدپوشان چهار امتیاز بیش از بارسا کسب کردند. این در حالی است که سویا در کنار رئال سوسیداد با ۱۳ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن، صدرنشین "بازی‌های خارج از خانه" هستند.

یکی دیگر از نکات قابل تامل، نتیجه نگرفتن بارسلونا برابر تیم‌های تازه صعود کرده است. "آبی اناری" از گرانادا دو گل دریافت کرد و برابر اوساسونا با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی کرد. این تیم تنها یک امتیاز از این دو بازی به دست آورد. آبی اناری ها هنوز در ورزشگاه‌هایی بزرگی همچون سانتیاگو برنابئو، واندا متروپولیتانو، سانچس پیسخوان یا مستایا بازی نکرده‌اند.

بنابراین اگر تنها امتیازهای خارج از خانه بارسلونا حساب شود این تیم با هفت امتیاز در جایگاه یازدهم در کنار والنسیا قرار می‌گرفت. تیم کاتالانی در شش امتیازی اوساسونا صدرنشین قرار داشت.

آبی اناری‌ها خوش شانس هم هستند که در نوکمپ پیروزی‌هایشان متوقف نمی‌شود. این تیم از شش بازی شش پیروزی به دست آورده است. به همین خاطر توانسته صدرنشین لالیگا باشد. این تیم در ورزشگاه خود ۲۵ گل (میانگین چهار گل در هر بازی) به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس