راه های تحصیل در کشور چین


تحصیل در کشور چین و برخورداری از سیستم های با کیفیت آموزش بالا و تسهیلات مدرن از سایر مواردی می باشد که هر ساله ذهن زیادی از دانشجویان را به خود اختصاص داده است. مهاجرت از طریق تحصیل در کشور چین دارای رویه ای ساده می باشد که می توان به حمایت های دولتی در […] نوشته راه های تحصیل در کشور چین اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران -...

تحصیل در کشور چین و برخورداری از سیستم های با کیفیت آموزش بالا و تسهیلات مدرن از سایر مواردی می باشد که هر ساله ذهن زیادی از دانشجویان را به خود اختصاص داده است. مهاجرت از طریق تحصیل در کشور چین دارای رویه ای ساده می باشد که می توان به حمایت های دولتی در باب پوشش هزینه های تحصیلی و تا بخشی هزینه های زندگی نیز اشاره نمود.از دیگر مواردی که در باب تحصیل در چین حائز اهمیت می باشد، مجوز کار حین تحصیل برای دانشجویان به میزان ۱۲ ساعت در هفته می باشد که به خودی خود می تواند بخشی از هزینه های مربوطه را پوشش دهد. دولت کشور چین در حال سرمایه گذاری در بخش تحصیلات می باشد که مدنظر دارد که تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۵۰۰۰۰۰ دانشجو خارجی را جذب نماید. تحصیل به زبان انگلیسی در تمامی مقاطع در دانشگاه های برتر فرصتی فوق العاده می باشد که با تحصیل در کشور چین به وجود می آید. از سایر امتیازاتی که توانسته تحصیل در چین را برتری سازد، تحصیل در دانشگاه های معتبر بدون محدودیت سنی می باشد. متقاضیان تحصیل در این کشور می بایست با درنظر گرفتن شرایط اخذ پذیرش نسبت به این امر اقدام کنند که این شرایط عبارتنداز:
• ارائه مدرک دیپلم
• ارائه مدرک زبان انگلیسی
• تست های HSK
• انگیزه نامه
• توصیه نامه

راه های تحصیل در کشور چین
تحصیل پزشکی درکشور چین از سایر گزینه های پردرخواست در خصوص تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان می باشد. تحصیل پزشکی با هزینه های مقرون به صرفه و به زبان انگلیسی در جامعه ای آسیایی در دانشگاه های معتبر و مورد تائید از سایر مزایایی محسوب می گردد که با تحصیل پزشکی در چین اتفاق می افتد. طول دوره لیسانس پزشکی در کشور چین به میزان ۵ سال است که امکان برخورداری از بورسیه های متنوع در خصوص پوشش هزینه های تحصیل نیز وجود دارد. هزینه تحصیل پزشکی در کشور چین به میزان ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ $ (دلار) می باشد. دانشگاه های علوم پرشکی کشور چین جزء معتبر ترین دانشگاه های جهان به شمار می رود که در رنکینگ بین الملیی بین ۵۰۰ دانشگاه ها برتر قرار دارد. تحصیل پزشکی با آزمونی سهل از دیگر کشورهای جهان از سایر دلایل این روزه افراد در خصوص انتخاب کشور چین برای تحصیل پزشکی محسوب می شود که توانسته ذهن زیادی از افراد به سمت خود سوق دهد. برای کار پزشکی در کشور چین متقاضیان می بایست تحصیلات ۵ سال را با موفقیت در دانشگاه های این کشور سپری کنند و سپس دوره رزیدنسی را به مدت ۳ الی ۶ سال سپری کنند. دانشجویانی که تمایل به تحصیل پزشکی در چین را دارند می بایست از در رشته تجربی تحصیل کرده باشند و دروس اصلی و پایه را با نمره بالای ۵۰% سپری کرده باشند. از دیگر موارد حائز اهمیت در خصوص تحصیل پزشکی در کشور چین، سلامت جسمی کامل و ارائه گواهی دال بر عدم سوء پیشینه می باشد. مدارک اعطا شده از دانشگاه های کشور چین در برخی از کشورها قابل قبول می باشد و افراد پس از اتمام تحصیلات می بایست آزمون معادل سازی را سپری نموده که همین مورد جز یکی از معایب تحصیل پزشکی در کشور چین محسوب می گردد.
موضوع هزینه زندگی در چین از سایر مواردی می باشد که در خصوص مهاجرت به چین به صورت عام و تحصیل در دانشگاه های کشور چین به صورت خاص می بایست مدنظر قرار داد. چین از سایر کشورهای پرجمعیت جهان محسوب می گردد که در خصوص هزینه های زندگی می توان به موضوع هزینه های به صرفه زندگی اشاره نمود که به خودی خود پارامتری مثبت در خصوص تحصیل و مهاجرت در این کشور به شمار می رود. واحد پول کشور چین یوان می باشد. هزینه های زندگی در کشور چین بدین صورت می باشد:
• یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت: ۲۰.۰۰ یوان
• یک وعده غذایی برای دونفر در رستوران متوسط: ۱۲۰.۰۰ یوان
• مرغ (یک کیلوگرم): ۲۵ یوان
• میوه (یک کیلوگرم): ۱۵ الی ۲۵ یوان
• گوشت گاو (یک کیلوگرم): ۸۳ یوان
• بلیط یک طرفه (داخلی): ۲.۰۰ یوان
• بنزین (۱ لیتر): ۶.۷۹ یوان
• پوشاک: ۲۶۷ الی ۵۷۹ یوان
• سیب (۱کیلوگرم): ۱۲.۷ یوان
• موز (۱کیلوگرم): ۸.۸۱ یوان
• اجاره مسکن: ۲۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ یوان (بسته به موقعیت مسکن متغیر می باشد)
متوسط حقوق در کشور چین در شهر به شهر دیگر متفاوت است. اما، در مقیاس کلی حتی در پایین ترین شهر دارای جذابیت است. شهر شانگهای با متوسط حقوق ماهیانه حدود ۱۱۳۰ دلار در صدر سایرین است و پس از آن پکن با ۹۸۰ دلار و شنژن با ۹۴۰ دلار قرار دارند .شاخص هزینه زندگی در چین ۱۹.۵۶% بالاتر از ایران می باشد. شانگهای پایگاه اصلی برای تجارت مونتاژ است. امید بر این است در این نگارش توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعات از سایر موسسات معتبر در زمینه حقوق بین الملل برای اشخاص متقاضی در اکثر نقاط دنیا می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا