سپیدار نشینان خیال پرداز نیاموخته از تاریخ


بیاد تان است وقتی به کرسی تکیه زدید و به نان و کمال رسیدید ، فراموش کردید اینده ای نیز است و بایست برای ان کمر بست و کار کرد. بیاد تان است در بورد های که هرگز ظرفیت اجرایی نیافت ، شاید در بشتر از ۳۳جلسه منظم تاکید کردیم که چه شود ، همه...

بیاد تان است وقتی به کرسی تکیه زدید و به نان و کمال رسیدید ، فراموش کردید اینده ای نیز است و بایست برای ان کمر بست و کار کرد.
بیاد تان است در بورد های که هرگز ظرفیت اجرایی نیافت ، شاید در بشتر از ۳۳جلسه منظم تاکید کردیم که چه شود ، همه پشنهادات در چارچوپ تقسیم قدرت و ظرفیت مدیریتی متحدین تان عملی بود ، مگر مجموعه یی از این پیش امد ها را برایتان بار ها تذکر ندادیم.

بیادتان است که گاهی چهار چنار می رفتید چنان بیخود میامدید که حتی دلتان برای دست دادن نمی شد ، وقتی از سیاست های قوم گرایانه و برخورد های یک جانبه در مطبوعات می گفتیم حتی از دیدن و پذیرفتن ما عار می کردید ، بیادتان است که برای حل تنش های داخلی بار ها بشما پشنهادات کردم.

واقعاً گاهی وجدان تان بخاطر مردم و اینده تکان می خورد ، فراموش کرده بودید که باز انتخابات است، در کدام مورد امنیتی استاده شدید و بحیث ممثل اراده مردم به برخورد های استبدادی نه گفتید ، اخرین وضعیت حقیقی و نقش مدیریتی ارگ را در انتخابات مجلس مستند برایتان توضیح کردم تکانی نخوردیدو چنان با سبک سری به همه مشورت ها پشت پا زدید که متاسفانه امروز دردش را متحدین جدید تان می کشند و از اتحاد با شما چنان پشیمان اند که از گفتن اش خجل می شوند.

اکنون ارایش مردمی و جایگاه حضور مدیریتی ملکی و نظامی سال ۲۰۱۴ نیست ، اگر شهامتی دارید به میدان و مصاف حریف از دروازه دیگری وارد شوید، سیاست امروز سیاست شیر در جنگل است ، حق با زور گرفته می شود، به چیغ های عقب تریبون چیزی نمی دهند و در تعاملات جهانی و منطقوی چه جایگاهی دارید من نمیدانم و ندیدم شما طرف توجه باشید و شما منافع هیچ خورد و بزرگی را تامین کرده نمی توانید و قدرت را با لب خند و نکتایی نمیدهند فراموش نکنید.

جاوید کوهستانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی