مسئولان برای حل مشکلات مردم وارد عمل شده اند


مسئولان برای حل مشکلات مردم وارد عمل شده اند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: تمام مسئولان نظام با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات مردم وارد عمل شده اند.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان البرز افزود: باید افرادی دلسوز، متعهد، مسئولیت پذیر، شجاع، قانونمند و پایبند به سیاست های دولت و نظام مبنی بر رعایت اصل بی طرفی برای هیات های اجرایی معرفی شوند چراکه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو در این شرایط حساس کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار است و جلب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، بار دیگر بر قدرت چانه زنی مسئولان نظام در مجامع بین المللی می افزاید.
شهبازی گفت: اکنون همدلی و هم افزایی خوبی در البرز حاکم است از این رو تمام تلاش خود را برای حفظ و بسط این فضا به کار می بندیم.
وی تاکید کرد: اتحاد و انسجام دستگاه های اجرایی استان البرز برای ایجاد بسترهای رفاه و ارتقا معیشت در جهت کسب رضایتمندی مردم موجب امیدآفرینی می شود.
استاندار البرز افزود: همواره اختلاف نظر بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات بوده ولی نقطه اشتراک تمامی برگزارکنندگان انتخابات جلب مشارکت حداکثری مردم در نهایت سلامت، امنیت و آرامش است.
شهبازی اظهار داشت: باید در نظر داشته باشیم که جلسات خروجی عملیاتی و ملموس برای جامعه داشته باشد تا امید بین مردم گسترش یابد.
وی یاد آورشد: در برخی شهرستان های البرز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد و ما استقبال می کنیم چراکه سرعت و امنیت بالاتری دارد.
استاندار البرز گفت: فرمانداران و تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید درگیر حواشی فضای مجازی نشوند و به جای مقابله با هجمه ها، مراقب عملکرد و رفتار خود باشند چراکه در دنیای امروز نمی توان از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کرد.
وی افزود: اخبار و موضوعاتی که در فضای مجازی جریان دارد، تا زمانی که به آبرو و سلامت افراد آسیبی نزند، نیازی به مقابله ندارد.
شهبازی گفت: در انتخابات پیش رو بستر لازم را مهیا می کنیم که تمامی کاندیداهای قانونی در نهایت امنیت و آرامش بتوانند فعالیت کنند ولی با تخلفات نیز طبق قوانین مربوط به انتخابات برخورد خواهیم کرد.
استاندار البرز افزود: آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در اسرع وقت دنبال شود.
در این نشست فرمانداران و روسای تمام کمیته های ستاد انتخابات استان البرز از روند اقدامات خود گزارش ارائه دادند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزارمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس