برنامه مسجد مقدس جمکران برای پایان هفته منتظران


برنامه مسجد مقدس جمکران برای پایان هفته منتظران

مسجد مقدس جمکران در ‌آستانه سالروز ولادت باسعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) با برنامه‌های سخنرانی و دعاخوانی میزبان زائران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته که با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) همزمان شده است، با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران از فردا (سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه) با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد برای زائران سخنرانی می کند.

زمزمه دعای توسل با نوای سید مهدی میرداماد در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۲۳ آبان‌ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن به استقبال منتظران می رود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت‌الاسلام ضیایی سخنرانی و عدای پرفیض کمیل را قرائت می کند.

جمعه، ۲۴ آبان‌ماه به عنوان روز منتسب به امام مهدی(عج) جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد برنامه های خود را آغاز کرده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان از ساعت ۶ صبح برگزار می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز جمعه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی