حاج صفی هم مثل دژاگه در اردوی تیم ملی مصدوم شد/ تکرار یک اتفاق تلخ برای کاپیتان های تراکتور


حاج صفی هم مثل دژاگه در اردوی تیم ملی مصدوم شد/ تکرار یک اتفاق تلخ برای کاپیتان های تراکتور

مصدومیت احسان حاج صفی باعث نگرانی کادرفنی تراکتور برای بازی های آینده شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان حاج صفی که یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران بود، روز گذشته به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد با مارک ویلموتس و دستیارانش صحبت کرد و از اردوی تیم ملی رفت تا جا برای مهدی ترابی باز شود.


آسیب دیدگی حاج صفی در شرایطی اتفاق افتاد که بار اول نیست ستاره های تراکتور در تیم ملی مصدوم می شوند. در اردوی قبلی نیز اشکان دژاگه وقتی می خواست مقابل کامبوج در ترکیب تیم ملی بازی کند، مصدوم شد و بعد هم اردو را ترک کرد تا مدتی در تمرینات و مسابقات تراکتور هم غایب باشد. حالا این اتفاق برای حاج صفی افتاده است. نکته قابل توجه این است که دژاگه بعد از آن مصدومیت به اردوی جاری دعوت نشده و حاج صفی نیز فعلا از سوی ویلموتس خط خورده است.


در شرایطی که تراکتور 3 شکست متوالی را در لیگ برتر کسب کرده و مصطفی دنیزلی دوست ندارد بازی های بعدی تیمش را نیز از دست بدهد، حالا مصدومیت ستاره های این تیم در تیم ملی نیز به یک بحران و بدشانسی جدید تبدیل شده است.


البته هنوز درباره میزان مصدومیت حاج صفی و دوری او از فوتبال اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به هر حال غیبتش در بازی بعدی می تواند برای تراکتور مشکل ساز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی