4 کشته و 46 مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس حامل زائرین پاکستانی با یک کامیون


4 کشته و 46 مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس حامل زائرین پاکستانی با یک کامیون

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: تصادف اتوبوس و کامیون در کیلومتر 25 محور نهبندان-زاهدان 4 کشته و 46 مصدوم بر جای گذاشت.

4 کشته و 46 مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس حامل زائرین پاکستانی با یک کامیونبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای پیرحسین کولیوند افزود: ساعت چهار و ۱۳ دقیقه بامداد امروز، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائرین پاکستانی با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۲۵ محور نهبندان-زاهدان، دو سرنشین کامیون (ایرانی) و دو نفر از سرنشینان اتوبوس (پاکستانی) فوت کردند.
وی ادامه داد: اتوبوس زائرین پاکستانی دارای ۴۹ سرنشین بود که ۴۶ نفر آن‌ها مصدوم و پس از تریاژ در صحنه تصادف و اولویت بندی، با استفاده از آمبولانس‌های اورژانس بلافاصله به بیمارستان نهبندان برای بررسی و درمان منتقل شدند.
آقای کولیوند خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه هم اکنون در بیمارستان نهبندان درحال مداوا هستند.
وی با بیان اینکه یک اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از زابل برای کمک به انتقال مصدومان این حادثه اعزام شده است، گفت: ۵ نفر از زائران دارای جراحت شدیدتر بوده و مابقی مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. مصدومانی که دارای جراحات شدیدتر هستند، به بیمارستان بیرجند منتقل می‌شوند.
رییس سازمان اورژانس کشور ضمن تشکر از سرعت عمل کادر اورژانس و بیمارستان شهید آتشدست شهرستان نهبندان در انتقال و پذیرش مصدومان، وضعیت فعلی مجروحان را رضایت بخش اعلام کرده و افزود: به زودی اکثر مصدومان پس از درمان‌های سرپایی از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس