افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره آستان سیدالکریم(ع) در شهرری


افتتاح  سالن ورزشی چندمنظوره آستان سیدالکریم(ع) در شهرری

سالن ورزشی چندمنظوره آستان عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور آیت‌الله ری‌شهری و به مناسبت هفته وحدت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم افتتاح سالن چندمنظوره حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یکشنبه، ۱۹ آبان ماه با حضور آیت‌الله ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله «محمد محمدی ری شهری» با تقدیر و تشکر از عواملی که جهت ساخت این ورزشگاه تلاش کرده بودند، طی سخنان کوتاهی گفت: در ابتدا به مناسبت هفته وحدت و در پیش بودن ولادت پیامبر اسلام(ص) این ایام با برکت را به همه تبریک عرض می‌کنم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود:‌ پیامبر اسلام(ص) از بین همه ورزش‌ها و مسابقات به تیراندازی، اسب‌دوانی، شنا و کشتی علاقه خاص داشتند و همواره اصحاب خود را به فراگیری این ورزش‌ها توصیه می‌کردند.

وی ابراز کرد: علت اینکه حضرت(ص) به ورزش‌های نظیر تیراندازی و اسب‌دوانی علاقه خاص داشتند این بود که این ورزش‌ها افزون بر اینکه برای سلامتی انسان مفید هستند هنگام نبرد نیز کاربرد دارند.

آیت‌الله ری شهری افزود: آن زمان فراگیری و پیشرفت در ورزش‌هایی نظیر تیراندازی و اسب دوانی در مقابله با دشمنان بسیار لازم بود. امروز هم شایسته است به تبعیت از فرمایشات پیامبر اسلام(ص) فرزندان ما ورزش‌هایی را که در سلامتی آنها موثر بوده و در مقابله با دشمن کاربرد دارد به خوبی فرا بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تلاش و خدمات کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)‌ در بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی برای اهالی ری مبارک باشد.

گفتنی است، در این مراسم فینال مسابقات فوتسال چهارجانبه ادارات شهرستان ری با برگزاری مسابقه میان تیم فوتسال هلال احمر و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم آستان مقدس به پیروزی رسیده و مقام اول را به آورد.

در پایان مراسم از تیم‌های فوتسال برتر مسابقات ادارات شهرستان ری با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان