ماجرای تلاش استقلال برای جذب شاگرد منصوریان به کجا رسید ؟!


ماجرای تلاش استقلال برای جذب شاگرد منصوریان به کجا رسید ؟!

مدیران باشگاه استقلال مدعی شده اند که مذاکره‌ای برای جذب بازیکن تیم اصفهانی نداشته اند ، اما برخی از منابع غیر رسمی معتقدند ، این‌تکذیب مدیران استقلال برای کم کردن حاشیه های ایجاد شده بر سر مذاکرات اخیر بوده است. نوشته ماجرای تلاش استقلال برای جذب شاگرد منصوریان به کجا رسید ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار...

ماجرای تلاش استقلال برای جذب شاگرد منصوریان به کجا رسید ؟!

استقلال شایعات توافق با دانیال اسماعیلی فر را رد کرد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۹:۳۰
ماجرای تلاش استقلال برای جذب شاگرد منصوریان به کجا رسید ؟!

مدیران باشگاه استقلال مدعی شده اند که مذاکره‌ای برای جذب بازیکن تیم اصفهانی نداشته اند ، اما برخی از منابع غیر رسمی معتقدند ، این‌تکذیب مدیران استقلال برای کم کردن حاشیه های ایجاد شده بر سر مذاکرات اخیر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که عنوان می‌شد مذاکرات مدیران استقلال با دانیال اسماعیلی فر، بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه دارد و آبی‌ها درصدد جذب او هستند، این موضوع صحت ندارد.

بنا به پیگیری های خبرنگار ما و بر اساس اعلام مسئولان باشگاه استقلال ، اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با این بازیکن به صورت پنهان مذاکراتی داشته و حتی نتیجه این مذاکرات منجر به توافق نهایی شده است، کذب است و مدیران آبی پوش این خبر را رد کردند.

حتی برخی از توافق نهایی این بازیکن با استقلالی ها صحبت کردند و از اضافه شدن اسماعیلی‌فر در نیم‌فصل خبر دادند، اما این موضوع از سوی مدیران استقلال تایید نشده است.

البته برخی از منابع غیر رسمی معتقدند ، این‌تکذیب مدیران استقلال برای کم کردن حاشیه های ایجاد شده بر سر مذاکرات اخیر بوده است.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا این انتقال عملی خواهد شد یا اینکه اسماعیلی فر همچنان برای ذوب‌آهن توپ خواهد زد .

باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت