دشمنان فضای امید و نشاط جامعه را نشانه رفته اند


دشمنان فضای امید و نشاط جامعه را  نشانه رفته اند

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: دشمنان با طرح مسائل اقتصادی ، فضای امید و نشاط جامعه را نشانه رفته اند.

مراد یگانه شامگاه یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: معاندان نظام و رسانه های خارجی تلاش دارند فضای امید و نشاط در جامعه و شور انتخاباتی را تحت الشعاع مسائل اقتصادی قرار دهند، بنابراین باید به گونه ای عمل کرد که شرایط و بسترهای لازم را برای انتخاب افراد اصلح که آینده کشور را با وضع قوانین و مقررات رقم می زنند، فراهم کرد.

وی ادامه داد: تعیین سرنوشت یک کشور در فضای همدلی و وحدت رقم می خورد.
یگانه اظهار داشت: پیرو تاکید استاندار البرز، برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری با حضور تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم میسر می شود که در این بین نقش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت از مولفه های مورد تاکید در این امر می باشد.
دبیر ستاد انتخابات البرز با اشاره به اهمیت مساله انتخابات گفت: براین اساس اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان باید با اطلاع رسانی صحیح و شفاف خدمات دولت را به درستی در فضای مجازی منعکس کنند تا امید و نشاط در جامعه حاکم شود.
وی بیان داشت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در کنار رسانه های گروهی دو بال ارتباطات و اطلاع رسانی استان را شکل می دهند که با هم افزایی و تعامل با یکدیگر می توانند در امید آفرینی و جلب مشارکت حداکثری نقش آفرین باشند.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بر ضرورت اهتمام بیشتر تمام دستگاههای اجرایی، فرمانداران، بخشداران، رسانه ها و خبرگزاری ها با بهره‌گیری از همه توان، امکانات و ظرفیت ها برای افزایش روحیه نشاط آفرینی و امید بخشی در جامعه تاکید کرد.
وی خواستار استمرار برگزاری جلسات این کمیته شد و بر ضرورت همکاری روسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات استان با این کمیته تاکید کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل