قبل از تهیه تور اسپانیا از اسپانیا بدانید..


آشنایی با کشور و تور اسپانیا با فرارسیدن فصل تابستان افراد زیادی به فکر رفتن به یک مسافرت خارجی می‎افتند. در بین کشورهایی که همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کنند نام کشور اسپانیا نیز به چشم می‎خورد. اسپانیا با داشتن مناظر و جاذبه‎های گردشکری طبیعی و یا تاریخی می‎تواند مقصد […] نوشته قبل از تهیه تور اسپانیا از اسپانیا بدانید.. اولین...

آشنایی با کشور و تور اسپانیا
با فرارسیدن فصل تابستان افراد زیادی به فکر رفتن به یک مسافرت خارجی می‎افتند. در بین کشورهایی که همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کنند نام کشور اسپانیا نیز به چشم می‎خورد.
اسپانیا با داشتن مناظر و جاذبه‎های گردشکری طبیعی و یا تاریخی می‎تواند مقصد مناسبی برای سپری کردن تعطیلات برای مسافرانی که با تهیه تور اسپانیا قصد سفر به این کشور را دارند، باشد.
باتوجه به وجود سواحل متعدد و رشته کوه‎های بزرگ، اسپانیا یکی از کشورهایی اروپایی بحساب می‎آید که دارای آب و هوایی بسیار متنوع است. آب و هوای این منطقه از شمال تا جنوب دارای تغییرات بسیاری است همانطور که وضعیت آب و هوای مناطق شرقی و غربی که تحت تاثیر مدیترانه و اقیانوس اطلس قرار دارند تغییرات زیادی می‎کنند.

قبل از تهیه تور اسپانیا از اسپانیا بدانید..

به همین دلیل در این منطقه از جهان پرش‎ها و افراط‏‎های دمایی بسیار زیاد بوده بطوریکه بالاترین دمای ثبت شده مربوط به منطقه مرکزی اندلس با ۴۷ درجه سانتی گراد و پائین‎ترین دما در منطقه پیرنه با ۳۲- درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است. در نتیجه اگر تمایل به تهیه تور اسپانیا و سفر به این منطقه را دارید بهتر است در فصول خوش آب و هوا به این کشور سفر کنید.
در زمستان آب و هوای اسپانیا معمولا خشک است با این حال یکی از لذت بخش‎ترین مناطق در اروپا به حساب می‎آید که همه ساله گردشگران با تهیه تور اسپانیا برای لذت بردن از ورزش‎های زمستانه این منطقه راهی این کشور می‎شوند.
مناسب‎ترین زمان برای تهیه تور اسپانیا و سفر به این کشور فصل بهار می‎باشد. برای رفتن به مناطق جنوبی حتما لباس‎های نازک و نخی به همراه داشته باشید.

در فصل تابستان آب و هوایی گرم در تمام طول فصل در این منطقه حاکم بوده و در مورد فصل پائیز که طولانی‎تر از فصل پائیز کشورهای دیگر است می‎توان آب و هوایی سرد را انتظار داشت هرچند تا ماه اکتبر امکان سفر به سواحل امکان‎پذیر می‎باشد.
تنوع آب و هوایی در این منطقه بگونه‎ای است که شمال این منطقه دارای آب و هوایی معتدل، بخش‎های مرکزی و جنوبی و شرقی از آب و هوای مدیترانه‎ای بهره می‎برند. بیشترین میزان بارندگی در بخش شمال و شمال غربی این کشور رخ می‌‎دهد.
بهار و اوایل پائیز بهترین زمان‎ها برای تهیه تور اسپانیا و سفر به این کشور است. البته این موضوع که در مواقع مسافران زیادی که با تور اسپانیا به این کشور سفر می‎کنند که همین موضوع باعث شلوغی مناطق گردشگری موجود در اسپانیا می‎شود.
اسپانیا کشوری پهناور نیست اما داشتن جاذبه‎های طبیعی ، گردشگری و فرهنگی بسیاری که در آن وجود دارد این کشور را به کشوری توریستی تبدیل کرده است که سالانه جهانگردان بسیاری با تهیه تور اسپانیا برای مشاهده این جاذبه‎ها و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان این کشور به آن سفر می‎کنند.
در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‎ها و جاذبه‎های این کشور خواهیم پرداخت که باعث سفر مسافران زیادی با تور اسپانیا به این کشور شده‎اند
تنوع غذایی در اسپانیا
اسپانیا با داشتن بیشترین تنوع غذایی و جذاب‎ترین غذاها در بین کشورهای اروپایی زبان زد می‎باشد. بسیاری از گردشگران برای چشیدن طعم غذاهای موجود در این کشور با تهیه تور اسپانیا به این کشور سفر می‎کنند.
بیشتر غذاهایی که در این کشور طبخ می‎شوند از آبزیان و انواع ادویه و سس گوجه بهره می‎برند. همین موضوع و نحوه پخت این غذاها سبب شده یکی از مواردی که سبب جذب گردشگرانی که با تور اسپانیا قصد سفر دارند، طعم دلنشین غذاهای این منطقه باشد.
اگر به دنبال غذایی خوشمزه و لذیذ هستید حتما مقداری از تورتیلا اسپانولا، پائیا والنسیا، گوشت نمک سود یا چوریزه، پنیر مانچگو، کراکت اسپانیایی و ماهی ساردین که به شیوه‎ای خاص طبخ می‎شود تهیه کنید و بچشید ولذت ببرید.
برای اینکه بیشتر و بهتر از دیدن مناظر موجود در این کشور لذت ببرید حتما به استراحت خود اهمیت دهید و در صورت احساس خستگی حتما به استراحت بپردازید. مردم اسپانیا به خواب نیمروزی علاقه شدیدی دارند و وجود همین عادت و علاقه سبب شده تا در کشور مردم تا نیمه‎های شب در خیابان‎ها حضور داشته باشند. پس اگر با تور اسپانیا راهی این کشور شدید حتما در صورت خستگی به استراحت بپردازید.

قبل از تهیه تور اسپانیا از اسپانیا بدانید..

ال کلاسیکو

این اتفاق مهم فوتبالی که همه ساله بسیاری از علاقه‎مندان به فوتبال که تور اسپانیا را تهیه کرده‎اند را از سراسر جهان به این منطقه می‎کشاند به یک جاذبه گردشگری در اسپانیا تبدیل شده است.
جالب توجه است که این کشور در صنعت گردشگری و هتلداری از پیشروترین کشورها به حساب می‎آید که خدمات زیادی برای ارائه به گردشگران خود که با تور اسپانیا به این کشور سفر کرده‎اند دارد.
مردم این کشور بر این باورند که کافیست گردشگر چیزی را طلب کند تا آنها بهترینش را با توجه به میل و خواسته او برای گردشگر آماده و فراهم کنند. این امر بیانگر آمادگی ۱۰۰ درصدی این کشور برای پذیرش گردشگرانی است که با تور اسپانیا قصد سفر به این کشور را دارند.

مسابقه گاوبازی

این مسابقه که شهرتی جهانی دارد براساس وجود داستان کشیشی است که برای کمک کردن به یک زن روستایی جان خود را از دست می‎دهد و بعد از مرگ روی یک گاو وحشی بسته می‎شود و در شهر چرخانده می‎شود همه ساله در این کشور برگزار می‎شود که سالانه کشته و زخمی‎های بسیاری را برجای می‎گذارد.
این مسابقه به یک جاذبه گردشگری در دنیا تبدیل شده که باعث افازیش فروش تور اسپانیا در زمان اجرای این مسابقه شده است.
هرچند این مسابقه تلفات و خسارات زیادی را در پی دارد اما همچنان یکی از شلوغ‎ترین و پر طرفدارترین مسابقه‎ها در اسپانیا بشمار می‎آید.

مسابقه پرتاب گوجه فرنگی

یکی دیگر از مسابقات و فستیوال‎های عجبیب و البته هیجان انگیز موجود در اسپانیا که جهانگردان برای مشاهده آن باتهیه تور اسپانیا از سرایر جهان به این منطقه می‎آیند مسابقه پرتای گوجه فرنگی یا لاتوماتیا می‎باشد.
این مراسم مانند جنگی است که به جای استفاده از آلات جنگی از گوجه فرنگی استفاده می‎کنند. این مراسم سراسر هیجان انگیر در ماه آگوست همه ساله در دهکده بونول که یکی از توابع شهر والنسیا در اسپانیا به شمار می‎آید برگزار می‎شود. برگزاری این جشن ها وفستیوال‎های خاص در اسپانیا موجب شده تا افراد زیادی به خرید تور اسپانیا روی آورند تا این گونه جاذبه ها را از نزدیک مشاهده و با شرکت در آنها تجربه کنند.

مادرید اسپانیا

شهر مادرید بدلیل داشتن ترکیبی خارق العاده از مدرنیته و سنت و همچنین داشتن فرهنگی غنی و وجود مراکز مهم سیاسی، اقتصادی و خدماتی به عنوان پایتخت کشور اسپانیا در نظر گرفته شده است. این شهر سالانه بدلیل داشتن جاذبه‎های گردشگری مقصد هزاران مسافری است که با تور اسپانیا به این کشور سفر کرده‎اند.
ورزش دوستان مخصوصا علاقمندان به رشته ورزشی فوتبال این شهر را بیشتر با دو تیم معروف رئال مادرید و اتلتیکو مادرید می‎شناسند. وجود موزه دلپرادو سبب شده تا مسافرانی که به تاریخ و فرهنگ گذشتگان ملل مختلف علاقمند هستند با تور اسپانیا به این منطقه سفر کنند تا با فرهنگ و آداب و رسوم گذشتگان در این منطقه آشنا شوند.
این افراد می‎توانند از تابلوهای نقاشی، مجسمه‎ها و آثار بی‎نظیری که در این موزه قرار دارد دیدن فرمایند. در این گالری‎ها بدلیل ارائه خدماتی مدرن به مشتریان و بازدید کنندگان به گالری آنلاین شهرت یافته‎‎اند که گردشگران با تور اسپانیا به دیدن آنها می‎آیند.
شهری با معماری خاص
شهر بارسلونا که بدلیل ادعای استقلال خود در زمینه ساسی شناخته شده است یک شهر بندری می‎باشد که مردمان ساکن در این شهر بندری خود را مستقل از دیگر مناطق اسپانیا می‎دانند.
این استقلال و جدایی خود را در بازی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به وضوح نشان می‎دهد. این شهر بندری که از با معماری خاص، عجیب و غریب بنا شده است بزرگترین بندر در اروپا و منطقه دریای مدیترانه به حساب می‎آید که به دلایل به یک جاذبه گردشگری برای جهانگردانی که با تور اسپانیا به این منطقه سفر می‎کنند تبدیل شده است.
معماری بارسلون به گونه‎ای خاص و منحصر بفرد می‎باشد. بناهای موجود در این شهر بصورتی نامتقارن و به همراه تزئینات عجبیب و غریب و شلوغ با استفاده از رنگ‎های شلوغ ساخته شده‎اند. برای دیدن مناطق زیبای موجود در این باید زمان زیادی را صرف کنید
از مناطق گردشگری که در این شهر بندری وجود دارد و گردشگران زیادی را با تور اسپانیا به سمت خود می‎کشاند می‎توان به موزه پیکاسو، پارک‎های زیبا و دیدنی بارسلونا، کلیسای ناتمام و پارک خارق العاده و مدرن موجود در این شهر اشاره کرد.

قبل از تهیه تور اسپانیا از اسپانیا بدانید..

لاهویا دهوسکا
در بین دره ابرو و کوه‎های پنا فالکونرا جزیره‎ای زیبا و شگفت انگیز که قدمت آن به دوران قبل ازپارینه سنگی بازمی‎گردد وجود دارد که گردشگران با تور اسپانیا به دیدن از آن می‎پردازند.
این مکان با داشتن مناطق مناسب برای صخره نوردی و کوهنوردی و حتی صخره نورده سبب شده تا علاقه‎مندان به این نوع ورزش‎ها با خرید تور اسپانیا به این منطقه سفر کنند و با بکار بردن تجربیات و دانسته‎‎های خود این کوه‎ها را درنوردند.
جزیره ایبیزا
این جزیره با داشتن سواحلی زیبا و آرام مکان مناسبی برای پرداختن به تفریحات ساحلی می‎باشد علاقه‎مندان به اینگونه تفریحات می‎توانند با تهیه تور اسپانیا به این کشور سفر کنند و به این منطقه خاص از این اسپانیا بیایند.
این ساحل با داشتن سرگرمی‎ها و برنامه‏‎های متفاوت برای شب می‎تواند برای علاقمندان به این نوع سرگرمی‎ها مکانی مناسبی باشد. گردشگران می‎توانند با ماجراجویی در آگواس بلانکاس لحظاتی هیجان انگیز سرشار از لذت را برای خود رقم بزنند. اگر شما نیز می‎خواهید از این هیجان سهمی داشته باشید با تور اسپانیا به این منطقه سفر کنید.
همچنین می‎توانید به انجام تفریحات در ساحل کالا دن سرا در این منطقه بپردازید که خود یکی از جاذبه‎های گردشگری در این منطقه بشمار می‎آید که افراد زیادی با تهیه تور اسپانیا به این منطقه سفر کرده‎اند. در این منطقه پارک ملی سس سالینز نیز قرار گرفته است که دیدن کردن از آن خالی لطف نمی‎باشد و با تور اسپانیا شما مس‎توانید از تمامی این جاذبه‎های گردشگری در جزیره دیدن کنید.

جزایر قناری

برای کسانی که به صورت خانوادگی می‎خواهند با تور اسپانیا به این منطقه سفر کنندجزایر قناری مکانی مناسب است که دارای جاذبه‏‎های گردشگری بسیاری است.
این جزایر با داشتن مکان‎هایی برای نگاه کردن به دلفین‏‎ها سبب شده تا برای افراد خانواده بخصوص کودکان بسیار هیجان انگیز بنظر آید و برای دیدن دوباره این حیوانات از طریق تور اسپانیا دوباره به این کشور سفر کنند.
درباره علت نام گذری این منطقه نظریه‎های مختلفی وجود دارد. عدده‎ای براین باورند که با توجه به قناری‎های بومی این منطقه این جزایر به این نام شناخته می‎شود و برخی دیگر به معنای کلمه قناری یا کاناری در زبان اسپانیایی که به معنای سگ‎های بزرگ است اشاره دارند. در هر حال علت این نام گذاری هرچه که هست سالانه هزاران گردشگر با تور اسپانیا به این منطقه سفر می‎کنند.
گردشگرانی که با تور اسپانیا به این جزیره سفر کرده‎اند معتقدند که در این منطقه بقدری خدمات تفریحی وجود دارد که سبب جوان شدن می‎شود.
در صورتی که با تهیه تور اسپانیا به جزایر خوش آب و هوای قناری سفر کردید از جنگل گاراجونای و آتشفشانی که در درون آن پنهان شده است دیدن به عمل آورید.
پارک های آبی در اسپانیا
در جزیره های این کشور از جمله جزایر قناری که همه ساله گردشگران با تور اسپانیا برای دیدن آنها به این منطقه سفر می‎کنند روزهای آفتابی بلند با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد وجود دارد.
دراین کشور که با تهیه تور اسپانیا می‎توانید به آن سفر کنید ۱۳ پارک آبی وجود دارد که هرکدام شهرتی جهانی دارند و گردشگرانی از سرتاسر جهان با تهیه تور اسپانیا برای گذراندن لحظاتی شاد و هیجان انگیز در آنها به اسپانیا سفر می‎کنند.
این پارک‎های آبی که در امتداد سواحل آندولوس و مدیترانه قرار گرفته‎اند مکان مناسبی برای کودکان و بزرگسالان می‎باشد تا به بازی و سرگرمی و لذت بردن از تفریحات آبی موجود در این پارک‎های آبی بپردازند.
پارک‎های مشهوری که در اسپانیا قرار دارند و از دلایل تبدیل این شهر به یک منطقه توریستی گردشگری بوده‎اند می‎توان به پارک آبی park aquatic mijas ، پارک آبی western park ، پارک آبی hidro park و پارک آبی la fantasia water park اشاره کرد که برای ارائه خدمات به گردشگران آماده شده‎اند.
منبع: تور اسپانیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق