10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه


 گران قیمت ترین کفش های زنانه ستاره های سینما یا دیگر اشخاص مشهور در مراسم های گوناگون با کفش های گرانبهایشان هوش از سر می ربایندبارها شنیده اید پا قلب دوم بدن هست و باید در مراقبت از انها کوشید، اما آیا واقعا به این موضوع دقت کرده اید که بهرهگیری از کفش مناسب میتواند بر سلامت شما چه تاثیری داشته باشد؟ چون اگر برای مدت طولانی از کفش نامناسب...

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

گران قیمت ترین کفش های زنانه

ستاره های سینما یا دیگر اشخاص مشهور در مراسم های گوناگون با کفش های گرانبهایشان هوش از سر می ربایندبارها شنیده اید پا قلب دوم بدن هست و باید در مراقبت از انها کوشید، اما آیا واقعا به این موضوع دقت کرده اید که بهرهگیری از کفش مناسب میتواند بر سلامت شما چه تاثیری داشته باشد؟

چون اگر برای مدت طولانی از کفش نامناسب بهرهگیری کنید، بدون تردید مشکلاتی همچون دردهای کمر، انحراف انگشتان پا یا مشکلات پوستی در ناحیه پا برای شما به وجود خواهدآمد.

به طور کلی، با دقت به فصول گوناگون، کفش های گوناگونی در بازار وجود دارد. در دنیای امروزی تعداد زیادی از افراد، مخصوصا قشر جوان، به مدگرایی و خاص بودن تمایل بیشتری پیدا کرده اند و بعضی از آنها هزینه های گزافی را برای پوشاک خود پرداخت می‌کنند. برای تعداد زیادی از افراد که کاربردپذیری و اولویت در زندگی آنها اهمیت دارد کفش وسیله ای هست که از آن برای محافظت از پا در مقابل گرما و سرما و پیشگیری از آسیب رسیدن به پا بهرهگیری میشود.

از مریلین مونرو نقل میکنند که گفته هست: «به هر دختر کفشی مناسب بدهید تا جهان را فتح کند!» شاید فکر کنید مریلین غلو میکند، اما سبک پردازان و طراحان مشهور جهان هم تاکید کرده اند که میتوان یک فرد شیک و متفاوت را در درجه اول از روی مدل موهایش و در درجه دوم از روی کفش او شناخت.

ناین وست

وقتی کفشی مرغوب، با ساده ترین لباس هماهنگ میشود، حال و هوای تیپ شما را دگرگون میکند و به آن کیفیتی و جلوه ای مرغوب و اعلا می بخشد، در حالیکه فاخرترین و گرانترین لباس ها، اگر با کفشی کهنه یا نامناسب هماهنگ شوند، در دید بیننده چیزی بیش از یک دست لباس کهنه و مندرس به نظر نخواهدآمد.

بعضی روان شناسان معتقدند حس شیرین پوشیدن یک جفت کفش تخت مرغوب «ویس» به همراه شلوار جین، یک جفت کفش پاشنه بلند کرم رنگ «ناین وست» برای بهرهگیری روزمره و یک جفت بوت بلند مشکی «چارلز اند کیت» برای میهمانی را با کمتر لذتی در جهان می‌توان مقایسه کرد.

ستاره های سینما یا دیگر اشخاص مشهور در مراسم های گوناگون با کفش های گرانبهایشان هوش از سر می ربایند، اما چنین نیست که پیدا کردن این کفش ها برای یک شخص عادی مثل قیمت شان افسانه ای باشد. هر فردی می‌تواند صاحب یک جفت یا چندین جفت از این کفش های رویایی باشد؛ لزومی هم ندارد. مریلین مونرو یا ملکه باشد، کافی هست فقط بتواند قیمت نجومی این کفش ها را بپردازد.

معمولا در تهران اغلب افراد برای خرید کفش های مرغوب و نسبتا گران به بازار سپهسالار می‌روند. معمولا قیمت گران ترین کفش ها در سپهسالار از چندصد هزار تومان تجاوز نمی‌کند، اما مراکز خرید انگشت شماری هم در تهران میباشند که می‌توان در آنها کفش های چندمیلیون تومانی را پشت ویترین مغازه ها دیدن کرد؛ از جمله چنین مراکزی مرکز خرید «سام سنتر»، در خیابان فرشته، هست. گرچه بعضی مشتریان هم با این کفش ها راضی نمی‌شوند و مشابه های گران تر را از روی کاتالوگ سفارش میدهند که در ایتالیا یا فرانسه مخصوص او دوخته و ارسال شود

گران قیمت ترین کفش های زنانه

قطعا همانطور که هی ارزانی ای بی حکمت نیست، هیچ گرانی ای هم بی علت نیست. وقتی یک جفت کفش با کیفیت و مرغوب می‌پوشید، نه تنها در چشم دیگران شیک پوش به نظر میرسید در آن کفش ها راحت خواهیدبود!

کفش مرغوب و گرانقیمت، به پاهای شما احساس راحتی میدهد؛ مثلا خانم هایی که در کفش پاشنه بلند پاهایشان اذیت می‌شود، اگر کفش های پاشنه ده سانتی «ناین وست» را بپوشند، پاشنه های ده سانتی این کفش به انها حس امنیت و راحتی پاشنه پنج سانتی را می‌دهد. این کفش را می‌توانید به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری کنید و از پوشیدنش احساس راحتی کنید و لذت ببرید.

همچنین اگر اهل ورزش هستید و میخواهید یک کتانی فوق العاده بپوشید، کتانی های «دانک پاریس» برند «نایک» ««Nike Dunk Paris Editio»» به قیمت 10 میلیون تومان برای خرید وجود دارد. معمولا قیمت کفش های زنانه در بازار لاکچری، در مقایسه با کفش های مردانه، به علت ساختارشان چند برابر هست. در ادامه گران ترین کفش های جهان راکه اغلب زنانه میباشند معرفی می‌کنیم.

این کفش های زنانه در رده گرانقیمت ترین به شمار می‌آیند و این گرانی به علت سنگ یا الماس گران قیمتی هست که در تولید آنها به کار رفته هست.

Diamond Dream Stilettos by Stuart Weitzman- $500,000

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

یکی از گرانقیمت ترین کفش های زنانه «Diamond Dream Stilettos» هست که طراح مشهور استورات وِیتس من آن را ساخته استو آنیکا نانی رُز مشهور آن را برای مراسم اسکار بهرهگیری کرد. این کفش ارزشی به مبلغ 500 هزار دلار دارد. در نوک این الماسی 1420 عیار با قاب پلاتین به کار رفته که آن را بسیار شیک و خوشگل کرده هست. دونوار الماس مثل در بالای کفش قرار دارد و در سرتاسر انگشتان پا دو بند نقره ای رنگ قرار گرفته که آن را به کفشی خوشگل و جذاب برای خانم ها تبدیل کرده هست.

Ruby Slippers by the ‘Wizard of OZ’- $612,000

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش به «کفش جادوگر شهر اُز» مشهور هست. در طراحی این نوع کفش از الماس یا سنگ های گرانقیمت خاصی بهرهگیری نشده و تنها پولک های قرمزی در سرتاسر کفش و سه مهره براق و درخشان بر رویه آن به کار رفته هست. اساسا تهیه این نوع کفش راحتی مقرون به صرفه نیست و تنها علت گران بودن این نوع کفش آن هست که شخصیت های محبوب در فیلم ها معمولا از این نوع کفش بهرهگیری میکنند.. این کفش ارزشی به مبلغ 612 هزار دلار دارد.

Marilyn Monroe by Stuart Weitzman- $1 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش را هم استوارت وِیتس من طراحی کرده هست و با ارزشی به مبلغ یک میلیون دلار جزو کفش های لوکس و گرانقیمت جهان هست. کفش «مریلین مونرو» برای اولین بار روی فرشی قرمزرنگ به مبلغ یک میلیون دلار به حراج گذاشته شد و رجینا کینگ در سال 2005 در مراسم اسکار از این نوع کفش بهرهگیری کرد. این نوع کفش با پارچه ساتن گل رز مثل، به همراه یک دسته سنگ کریستال درخشان، به صورتی ظریف و خوشگل تریین شده هست.

Retro Rose Pumps by Stuart Weitzman- $1 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

کفش «Retro Rose Pimps» را هم استوارت وِیتس من مشهور طراحی کرده هست. این کفش جزو باکیفیت ترین و سرشناس ترین کفش هاست که از آن می‌توان در همۀ جا بهرهگیری کرد. آن چه این کفش ها را جذاب و خوشگل کرده الماس زیبای 100 عیاری هست که در آن به کار رفته هست. بانوی زیبای هالیوودی دیابلو کُدی برای دریافت اسکار 2008 خود ازاین کفش روی فرش قرمز بهرهگیری کرد.

Ruby Stilettos by Stuart Weitzman- 1.6 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

طراح این کفش هم استوارت ویتس من هست. این کفش ارزشی به مبلغ یک میلیون و 600 هزار دلار دارد. طرح به کار رفته در این کفش ساتن قرمز رنگ در کف آن و 600 یاقوت قرمز رنگ هست که وزنی حدود یک پوند دارند. جذابیت و زیبایی و گرانقیمت بودن این نوع کفش بسیار آشکار هست. هنوز هیچ فرد مشهوری این کفش را نپوشیده هست.

Platinum Guild Stiletto by Stuart Weitzman- $1.09 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش بسیار خوشگل و شیک و پرزرق و برق هست که آن را هم استوارت ویست من طراحی کرده هست. «Platinum guild stilettos» برند تجاری کمیابی هست که در کفش هایش تسمه های چرمی پلاتین و الماس های روکش دارد 464 عیار روی تسمه ها بهرهگیری شده هست. تسمه های پلاتینی به کار رفته این کفش ها را به گرانقیمت ترین کفش های جهان تبدیل کرده هست که ارزشی به مبلغ یک میلیون و 90 هزار دلار دارند.

به راحتی میتوان از الماس به کار رفته در این کفش ها بهرهگیری کرد و در صورتی که تمایل نداشتید برای مجالس غیررسمی از آنها بهرهگیری کنید، میتوانید آنها را از روی کفش ها بردارید. پلاتین های به کاررفته در کفش ها هم طرحی خاص دارند. لورا هِیرینگ در شب اسکار خود این کفش را بهرهگیری کرد.

Cinderella Slippers by Stuart Weitzman- $2 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

کفش Cinderella Slippers از جنس پلاتین نقره ای رنگ هست و 565 گرم طلای 55 عیار دارد که به صورت نواری در اطراف کفش قرار گرفته اند. این کفش جزو جدید ترین و حیرت انگیز ترین کفش هایی هست که استوارت ویتس من طراحی کرده هست. این کفش ارزشی به مبلغ دو میلیون دلار دارد. آلیسون کراوس در سال 2004 برای دریافت جایزه اسکار خود از این کفش بهرهگیری کرد.

Tanzanite Heels by Stuart Weitzman- $2 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

این مدل کفش چشمگیر کاری گروهی از ویتس من و اِدی لِ وی، طراح شهور جواهر، هست. این کفش از چرم نقره ای رنگ هست و مچ بند مخصوص پا در پشت کفش دارد که طرح آن شبیه گردنبند هست. پابند این کفش با الماس 28 عیار و سنگ زیبای آبی رنگ 185 عیار پوشیده شده هست و قیمت آن ارزشی به مبلغ دو میلیون دلار دارد.

Ruby Slippers by Harry Winston- $3 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

طرح این کفش برگرفته از طرح دوروتی رابی هست. در این کفش از جواهرات سنگین بهرهگیری شده و هنرمندانمشهور نیز از این کفش بهرهگیری می‌کنند. وینستون این کفش را به یکی از هنرمندان مشهور تقدیم کرد. شایان ذکر هست که بگوییم در طرح این کفش یاقوت هایی به ارزش 1350 عیار و الماس 50 عیار، همراه با سنگ های خوشگل به کار رفته هست.

Rita Hayworth heels by Stuart Weitzman- $3 Million

10 مدل از گران قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش طرح منحصر به فردی دارد که در تولید آن از سنگ هایی مثل یاقوت سرخ و الماس بهرهگیری شده هست. قسمت پنج پای این کفش به صورت باز و باقی قسمت های انگشتان پوشیده ساخته شده هست. این کفش را اولین بار ریتا های ورث در فیل «رستگاری در شاوشنگ»، به همراه دختر شاهزاده بانو یاسمین آقاخان بهرهگیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا