اختری: ایران خلیفه‌الله شده است /از اینکه دشمن به روحانیون حمله کند خوشحال می‌شویم چون...


اختری: ایران خلیفه‌الله شده است /از اینکه دشمن به روحانیون حمله کند خوشحال می‌شویم چون...

ایلنا نوشت:جبهه جهادگران ایران اسلامی بعدازظهر امروز با حضور چهره‌های سیاسی کشور از جمله حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از بنر و شعار انتخاباتی خود رونمایی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام اختری ضمن رونمایی از بنر و شعار جهادگران، (مشارکت آگاهانه_ مجلس انقلابی_ گام دوم انقلاب)، گفت: حمد و سپاس خدایی را که بر ما امت اسلامی منت نهاد در پرتو ولایت امام و مقام معظم رهبری در انجام منویات آنها اقدام کرده‌ایم. مجلس جایگاهی زیر بنایی است که جبهه جهادگران می‌خواهند با حضور در این رقابت آن را شکل ببخشند.

وی با طرح این سوال که مجلس انقلابی چگونه مجلسی است، بیان کرد: بدیهی است که اینکه یک فرد انقلابی، مومن، مسلمان باشد یا نباشد نمی‌تواند تنها موجب ادعای آن واقعیت شود بلکه همه چیز در گرو عمل بوده و همه چیز با عمل ارزیابی و شناخته می‌شود و گاهی یک مجلس با عملش خودباخته شناخته می‌شود.

به گفته حجت الاسلام اختری انقلابی بودن به عمل آن است و در آنجا باید افراد آگاه به مسائل اسلام و جامعه باشند و در کنار آن باید متعهد باشند. نماینده مجلس باید خودش را مسئول بداند، مجلس انقلابی باید فکر قوی داشته و شجاع و آگاه به مسائل نگاه کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مجلس انقلابی این است که به فریضه مهم نص معتقد باشد، نص صرفا به معنای نصیحت نیست بلکه خیرخواهی هم هست.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در هیچ حکومتی سابقه ندارد، با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه دشمن بر روی دروغ خود تبلیغ می‌کند و ما بر راست خود تبلیغ نکرده‌ایم، گفت: علم در هر جبهه‌ای توانایی می‌آورد و باید به صورت زیر بنایی به آن توجه شود.

وی با اشاره به متن بیانیه گام دوم گفت: اسلام می‌خواهد جهان را بگیرد و از کشورهای جهان فقط آمریکا مانده که آن هم خودش را باخته است، آمریکا مثل ببر کاغذی خودش را باخته و از نفوذ انقلاب اسلامی در ارتش خودش ترسیده است.

اختری با بیان اینکه ما از فحش‌ها و حمله‌هایی که به روحانیون می‌شود خوشحال می‌شویم، گفت: دشمن شما را جدی گرفته و حتما کاری کرده‌اید، پس به راهتان ادامه بدهید.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم بگوئیم خوب عمل کرده‌ایم، حتی ۵۰ درصد هم عمل نکرده‌ایم، گفت: اما همین مقدار که کار کرده‌ایم ایران خلیفه الله شده است و همه کشورها که از آن فرار می‌کردند دارند به ایران گرایش پیدا می‌کنند. اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1319712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر