تدارکِ ساز و کاری برای شناسایی انبارهای مخفی در کهگیلویه و بویراحمد


 تدارکِ ساز و کاری برای شناسایی انبارهای مخفی در کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری گفت: ساز و کاری طراحی و اجرا شود تا انبارهای مخفی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۹ آبان) در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کسانی که کالاهایی با میزان و اندازه بالا در انبارهای مخفی احتکار می کنند و درآمدهای هنگفتی از این راه کسب می کنند و هیچ گونه مالیاتی هم نمی پردازند، باید شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این افراد چاره ای جز قانونی کردن کارهای خود ندارند، اظهار داشت: دستگاه های صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی و بازرسی استان نسبت به شناسایی این گونه انبارها با برنامه ریزی اقدام لازم قانونی را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: کسانی که دارای انباری مخفی از کالایی هستند، اگر خود را معرفی و در سامانه ثبت انبارها مشخصات را وارد کنند با آنها برخورد نمی شود و در غیر این صورت چنانچه انباری کشف شد، قطعا برخورد جدی و قانونی است.

کلانتری با بیان اینکه در این خصوص دستگاه های نظارتی، امنیتی و انتظامی استان تعامل و همکاری خوبی با هم دارند، یادآور شد: در برخورد با محتکرین و اخلال گران اقتصادی هیچ گونه تعلل و مماشاتی نخواهد بود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه انبارهای رسمی استان باید مشخص و کل ورودی و خروج کالاها در این انبارها به لحاظ نوع و میزان کالا به طور مستمر مشخص و اعلام شوند.

وی گفت: صدا و سیما و رسانه های مختلف استان در این خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح