سرمربی تیم رایکا بابل: کسب یک امتیاز برایمان راضی کننده بود


سرمربی تیم رایکا بابل: کسب یک امتیاز برایمان راضی کننده بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال خوزستان آن هم در اهواز راضی کننده است و امیدوارم روند امتیازگیری ما همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا هادی شکوری روز یکشنبه پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز بیان کرد: هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این بازی خوب لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد گفت: در اواخر نیمه دوم نبض بازی را به دست گرفتیم و موفق به گلزنی شدیم و در ادامه بازی را به خوبی کنترل کردیم.

سرمربی تیم رایکا افزود: با توجه به اینکه شناختی از حریف نداشتیم نیمه اول نتوانستیم به خوبی ظاهر شویم اما در نیمه دوم روند کارمان را تغییر دادیم و برتر از حریف نشان دادیم.

وی با بیان اینکه مسافت بسیاری را از شمال تا جنوب کشور طی کردیم که این امر در کیفیت بازی ما تاثیر داشت گفت: از این یک امتیاز راضی هستیم و سعی می کنیم جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

شکوری افزود: ما تیم کم سابقه ای هستیم و بازیکنانمان نیاز به تجربه بیشتر دارند، در کل از بازیکنانم راضی بوده و به آینده تیم امیدوار هستم.

وی گفت: در ابتدا تلاش می کنیم جایگاهمان را در لیگ دسته یک حفظ کنیم و سپس برای حضور در بین تیم های بالای جدول می جنگیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و رایکا بابل در چهارچوب رقابت های لیگ دسته یک کشور عصر روز یکشنبه در اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم رایکا هم اکنون با ۹ امتیاز در مکان شانزدهم ردره بندی لیگ دسته یک قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی