نخستین ناحیه صنعتی بخش خصوصی در بخش کوهسرخ ایجاد می‎شود


نخستین ناحیه صنعتی بخش خصوصی در بخش کوهسرخ ایجاد می‎شود

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: شرایط ایجاد نخستین ناحیه صنعتی بخش خصوصی با کمک معین اقتصادی در بخش کوهسرخ مهیا و مقدمات کار فراهم شده است.

مسلم ساقی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر که در بخش کوهسرخ برگزار شد افزود: نگاه مدیریتی شهرستان به بخش کوهسرخ نگاه تقویتی است و امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان اگر اعتباراتی جا به جا شد برای بخش کوهسرخ بود.

وی اظهار کرد: در بخش کوهسرخ با انباشت مطالبات و درخواست ها مواجهیم و کسی هم نمی تواند کتمان کند ولی یک شبه همه آنها را نمی شود رفع کرد و باید از راه خودش ورود کرد و براساس اولویت ها مسائل را حل کرد.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه باید به مردم اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کرد گفت: در بخش روستایی به رغم کمبود اعتبارات اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است و باید در شرایط فعلی امید آفرینی کرد و نباید فضایی را به وجود آورد که مردم فکر کنند هیچ کاری تاکنون توسط دولت انجام نشده است.

ساقی افزود: در حوزه نهضت گازرسانی، دولت تدبیر و امید اهتمام بسیاری داشته است به طوری که هم اکنون هر ۲۴ ساعت یک روستا در استان خراسان رضوی گازرسانی می ‏شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان کاشمر ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۳۹ میلیون تومان در حال اجراست.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مدیران بومی حاضر نیستند در بخش کوهسرخ سکونت داشته باشند گفت: تلاش می‎شود تمامی مدیران به خصوص مدیران بومی در این بخش ساکن شوند.

ساقی افزود: مدیران نباید پشت میز نشین باشند و مردم باید مسئولان را بشناسند به خصوص در بخش کوهسرخ رفت و آمد مدیران باید بیشتر شود.

کاشمر با دو بخش مرکزی و کوهسرخ در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک