354 طرح مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات در یزد به بهره‌برداری رسید


354 طرح مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات در یزد به بهره‌برداری رسید

یزد- ایرنا- در دومین سفر استانی رییس جمهور به استان یزد 354 پروژه مخابراتی و 20 سایت تلفن همراه همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان به بهره برداری رسید.

طرح‌های یاد شده با سرمایه گذاری بیش از ۸۱۷ میلیارد ریال و ۲۰ سایت تلفن همراه هم با سرمایه گذاری ۵۴۰ میلیارد ریال با حضور آذری جهرمی در تماس ویدئویی با رییس جمهوری افتتاح شد.

پروژه‌های مخابراتی یاد شده شامل اجری تانوما، فیبرنوری، کافو نوری، تجهیزات فیبرنوری در ۲۸۵ نقطه، افزایش ظرفیت و پهنای باند اینترنت و نصب روتر در ۶۷ نقطه، ایجاد نیروگاه خورشیدی و اجرا سیل بند در مسیر فیبر نوری در چهار نقطه است.

رئیس جمهوری امروز وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، استاندار و تعدادی از مسئولان و مدیران محلی قرار گرفت.

همزمان با سفر رئیس جمهوری به یزد ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهره برداری می شود و برای اجرای این پروژه‌ها و طرح ها ، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل بودجه دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال آن نیز سهم بخش خصوصی است.
بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری است که این پروژه‌ها و طرح ها به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح شد.
در دومین سفر استانی اعضای هیات دولت به یزد ۱۴ معاون و وزیر رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی