دیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره


به گزارش  سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی در روز شنبه مورخ 1398/08/18 از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای معاونین با دیدگاه‌ها و نظرات مسئولین این سازمان آشنا گردیدند؛ در این دیدار ابتدا دکتر...

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی در روز شنبه مورخ 1398/08/18 از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای معاونین با دیدگاه‌ها و نظرات مسئولین این سازمان آشنا گردیدند؛ در این دیدار ابتدا دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری به دلیل اینکه اساسنامه‌اش در کمیسیون مذکور تصویب و سپس به صحن علنی مجلس شورای اسلامی رفته است، همچنین ۹۸٪ فارغ التحصیلان رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری می‌باشند. بنابراین کمیسیون تخصصی ما کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری است. خوشبختانه ما در سالهای اخیر در بخش فرهنگ‌سازی در جامعه موفقیت‌های زیادی کسب نموده‌ایم. اکنون مراجعه به روان‌شناس و مشاور تبدیل به فرهنگ شده است و روان‌شناسی و مشاوره علم محبوب مردم تلقی می‌شود.

در سال جاری در مرجعیت بخشی سازمان بر حسب اساسنامه مصوب تلاش زیادی نموده‌ایم که البته نیازمند به حمایت بیشتر مجلس در این بخش هستیم خصوصاً قوانین متعارض را اصلاح و در بخش بیرونی صدور مجوزها در ارگان‌ها و نهادها هماهنگی ایجاد گردد. اکنون فضاهای مجازی تبدیل به تهدید شده‌اند، افراد با کمترین صلاحیت خود را از طریق فضاهای مجازی به مردم معرفی می‌نمایند یا مجوزهای بی‌رویه نرخ آسیب‌های اجتماعی – روانی را افزایش داده است. خوشحالیم فراکسیون سلامت‌روان در مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است این دلیلی بر توجه ویژه نمایندگان محترم مجلس به سلامت‌روان است. در ادامه این دیدار معاونین و مسئولین نظرات خود را درباره جایگاه و خواسته‌های سازمان خصوصاً حذف قوانین موازی و محدود کردن نهادهای غیرمسئول در دادن مجوزهای بی رویه بیان داشتند. سپس آقای دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشتند: مسئله سلامت‌روان خصوصاً پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی – روانی از اولویت‌های کاری مجلس شورای اسلامی است. مطمئناً در صدور مجوزها باید هماهنگی ایجاد شود، تلاش می‌کنیم طی هفته‌های آتی جلساتی را در این باره برگزار نمائیم.

خوشحالم سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با انگیزه لازم امور مربوط به سلامت‌روان را پیگیری می‌نماید، قطعاً سرمایه اجتماعی در اختیار شما در هیچکدام از صنوف دیگر نمی‌باشد. باید قدر فرصت‌ها را بدانید ما در کمیسیون تمام تلاشمان را می‌کنیم که از سازمان حمایت کنیم تا برنامه‌های رئیس جدید سازمان عملیاتی شوند. من اکثر مسئولین سازمان را می‌شناسم، مطمئنم در این مسئولیت سنگین امور را به خوبی پیش خواهند برد و موفق خواهند شد.

دیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاورهدیدار رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403