سلطان زوی: نمیگذاریم تکرار شود!


سلطان زوی بارها غیر پشتىنها را مانند رهبرش اشرف غنی تهدید کرد و گفت: نمیگذاریم مانند گذشته قدرت از طریق قانونی( انتخابات) یا جنگ (که طالبان و نجیب شکست خورد) بگیرید. در حالی سرور دانش و امرالله صالح برای آنها کمپین می کنند، مرتضوی...

سلطان زوی بارها غیر پشتىنها را مانند رهبرش اشرف غنی تهدید کرد و گفت: نمیگذاریم مانند گذشته قدرت از طریق قانونی( انتخابات) یا جنگ (که طالبان و نجیب شکست خورد) بگیرید.
در حالی سرور دانش و امرالله صالح برای آنها کمپین می کنند، مرتضوی چوگره گری می کند و...!!

تهدید و دروغ از پشتونیست ها تضرع و چاپلوسی از غیر پشتونها به یک فرهنگ شده است!
آمرصاحب روحت شاد، اما چرا این انگل ها را بنام قانونی، بسم الله، امرالله، جرات و غیره را پاک نکردید تا مردم این گونه اسیر و شرمسار نمی شدند؟!
از هرچه رهبرنما غیر پشتون است بیزار شده ام به هیچ کی و هیچ یک اعتماد نیست، از همه اشان جز خیانت به مردم، چاپلوسی به پشتونیست ها چیزی نمی بینیم.
پشتونها عملاً تهدید می کنند در انتخاباتی که برنده نیستند اشرف غنی را برنده معرفی می کنند، با بی شرمی دروغ می گویند اما غیر پشتونها جز تضرع و چاپلوسی چیزی یاد ندارند!

باورکنید-باورکنید
سلطان زوی، احدی، اتمر، غنی، کرزی از ملا عمر، ملا هیبت الله، ملا اختر منصور بدتر و کینه ورز تر نسبت به غیر پشتونها هستند.
نفرین کردن را دوست ندارم اما لعنت به آن غیر پشتونی که به دشمن مردم ما یعنی غنی و دیگر پشتونیست ها کمپین می کند، تبلیغ می کند یا برای آن دشمنان تشنه به خون مردم ما کار می کند امرالله صالح، امان الله گذر، مولانا فرید، سرور دانش، فایق یا هر آنکه باشد نفرین بر آن.

گل امیری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی