آقای بازیگر با با دریافت مبلغی نامشخص از شکایتش صرف نظر کرد


آقای بازیگر با با دریافت مبلغی نامشخص از شکایتش صرف نظر کرد نوشته آقای بازیگر با با دریافت مبلغی نامشخص از شکایتش صرف نظر کرد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آقای بازیگر با با دریافت مبلغی نامشخص از شکایتش صرف نظر کرد

آقای بازیگر با با دریافت مبلغی نامشخص از شکایتش صرف نظر کردوودی آلن از شکایتی که علیه آمازون کرده بود صرف نظر کرد. این شکایت برای تعلیق قرارداد ساخت ۴ فیلم به دلیل جنبش «me too» طرح شده بود.

وکلای آلن فاش نکرده‌اند که در این شکایت با چه مبلغی به توافق رسیده‌اند.

آلن در ماه فوریه(بهمن) از آمازون شکایت و ادعا کرد آمازون بر اساس ادعاهای بی‌اساس دخترخوانده ۲۵ساله او مبنی بر آزار جنسی در کودکی از سوی پدرخوانده‌اش، قراردادهایشان را به حالت تعلیق درآورده است.

آلن ادعا کرد آمازون هنگام عقد قرارداد از این مشاجره مطلع بود و به این دلیل او حداقل تقاضای غرامتی ۶۸ میلیون دلاری را دارد.

آمازون اکران «یک روز بارانی در نیویورک» را برای سال ۲۰۱۸ لغو و پس از آن قرارداد سه فیلم دیگر را لغو کرد. این مسایل پس از جنجالی که درباره هاروی واینستین ایجاد شد، رخ داد.

وکلای آمازون با تاکید بر این که بسیاری از بازیگران از همکاری با آلن در گذشته ابراز تاسف کردند و اعلام کردند در آینده با او همکاری نخواهند کرد، گفتند این تصمیم گرفته شد. آنها افزودند این مشکلات موجب شد تا آمازون به این نتیجه برسد که در نتیجه این مناقشات هرگز نمی‌توانند سودی از اجرای ۴ قرارداد کسب کنند.

کمپانی وودی آلن با اکران بین‌المللی «یک روز بارانی در نیویورک» در پاییز امسال، بیش از ۱۱.۵ میلیون دلار کسب کرد. این فیلم هنوز در آمریکا اکران نشده است.

۲۵۸۲۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403