سهام چه شرکت‌هایی امروز در بورس بیشترین کاهش را داشتند؟


سهام چه شرکت‌هایی امروز در بورس بیشترین کاهش را داشتند؟

ایران اکونومیست- سهامداران شرکت‌های تولید مهرام، داروسازی ابوریحان، ایران دارو و دارویی لقمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی، قاسم ایران، هتل پارسیان کوثر و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین کاهش را تجربه کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز در بورس بیشترین کاهش را داشتند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 3063 واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 2میلیارد و 453میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1225میلیارد تومان در 377هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پشم شیشه ایران، درخشان تهران، فروسیلیس ایران و تکنوتار امروز بیشتر رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند و در مقابل سهامداران شرکت‌های تولید مهرام، داروسازی ابوریحان، ایران دارو و دارویی لقمان نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 905میلیون ورقه به‌ارزش 648میلیارد تومان در 231هزار نوبت، آیفکس 24واحد افت کرد و در ارتفاع 3869واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، صنعت روی زنگان، قند شیروان قوچان و بجنورد و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهلات مسکن و شرکت‌های بانک دی، قاسم ایران، هتل پارسیان کوثر و دامداری تلیسه نمونه هم بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر