رییس بایرن: بعضی بازیکنان خاص خواستار اخراج «کواچ» بودند


رییس بایرن: بعضی بازیکنان خاص خواستار اخراج «کواچ» بودند

تهران- ایرنا- رییس باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که «نیکو کواچ» از حمایت کامل رختکن باواریایی‌ها برخوردار نبوده و در نتیجه سران باشگاه مجبور به اخراج وی شدند.

«اولی هوینس» در مصاحبه با شبکه ZDF آلمان با افشاگری در خصوص داستان برکناری کواچ اعلام کرد که مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا پس از اینکه تعدادی از اعضای این تیم علیه مرد کروات برآشفتند، با وی قطع همکاری کرده است.

بایرن مونیخ هفته گذشته پس از متحمل شدن شکست تحقیرآمیز ۵ بر یک مقابل فرانکفورت به ظاهر به شکلی دوستانه کواچ را برکنار کرد.

«مانوئل نویر» کاپیتان بایرن مدعی شده بود که تک تک بازیکنان تیم می‌توانستند بدون واهمه و به راحتی چشم در چشم کواچ و برادرش رابرت که دستیار وی بود، با آنها حرف بزنند با این حال به نظر، تعدادی از افرادی که نامشان فاش نشده، از نوع مدیریت کواچ به ستوه آمده بودند.

در این بین، هوینس اظهار داشت: بی‌شک در داخل رختکن و مجموعه تیم جریانات و تنش‌هایی وجود داشت که این جریانات خواستار رفتن کواچ بودند و به همین دلیل مدیریت متعاقبا واکنش نشان داد.

با این وجود، هوینس از زیاد پرداختن به این موضوع اجتناب و موضوع مصاحبه را به پیروزی تحسین برانگیز بایرن مقابل بورسیا دورتموند منحرف کرد.

وی در این خصوص تاکید کرد: در جریان مذاکراتی که قرار است طی چند هفته آتی انجام شود، بی‌شک در درجه اول در خصوص «هنس فلیک» صحبت خواهیم کرد؛ یک موضوع روشن است: بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای درخشان با ۲ پیروزی متقاعد کننده، نمی توانید بگویید که ما قصد داریم هنسی فلیک را کنار بگذاریم و کسی را جانشین وی کنیم که شاید تنها قادر باشد برای چند ماه خوب کار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش