ماموریت‌های محوله با هم افزایی به سرانجام می رسد


ماموریت‌های محوله با هم افزایی به سرانجام می رسد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: ماموریت های محوله از سوی دولت و نظام، با هم افزایی و اتحاد مجموعه مسئولان به سرانجام می رسد.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات نظرآباد افزود: این مهم از ابتدای حضورم در استان البرز مورد تاکید قرار گرفته و تلاش شده تا با هم افزایی گام های موثری در مسیر توسعه و پیشرفت این استان برداشته شود.

وی ادامه داد: فشارهای دشمنان که اتحاد، انسجام، آزادی و استقلال ملت ایران را نشانه گرفته اند با هم افزایی و همدلی کارساز نخواهد بود.

شهبازی گفت: البرز با همدلی و اتحاد به یک کارگاه بزرگ اجرایی بدل شده و تسریع در روند پیشرفت پروژه های بزرگ آن نویدبخش رونق و توسعه همه جانبه است.

استاندار البرز افزود: برای نیل به اهداف بزرگ باید قدرت ریسک و توان مضاعفی داشته باشیم و نظرآباد می تواند یکی از قطب‌های گردشگری کشور باشد چراکه ظرفیت های این امر را دارد.
وی بیان داشت: در خصوص حق آبه تالاب صالحیه پیگیری‌های لازم را داشتیم و راه آبیک به چرمشهر نیز در حال تکمیل است که این امکانات بستر توسعه همه جانبه از جمله ایجاد اشتغال را فراهم می کند.
شهبازی با بیان اینکه البرز به پیشانی کشور تبدیل شده، گفت: ۶ پل داریم که برخی از آنها مربوط به ۴۰ سال گذشته است که رها شده بود ولی با رایزنی های صورت گرفته که اخیرا با مدیرعامل راه آهن کشور صورت گرفت، عملیات اجرایی تمام این پل ها آغاز شد.
استاندار البرز افزود: در مدت سه ماه تکمیل پروژه قطار برقی گلشهر- هشتگرد با سرعت بالایی پیش رفت و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در این چند ماه نیز اعتبار جذب شد که به واسطه این اقدامات در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره برداری این پروژه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: هر زمانی که از مسئولان ملی پیگیر موضوعی برای توسعه استان و تسریع در پروژه های نیمه کاره بودیم، بدون جواب نماندیم وسال گذشته البرز در کشت گلخانه‌ای دارای ۲۵۰ هکتار اراضی بود ولی امسال با برنامه ریزی صورت گرفته ۵۰۰ هکتار نیز به این مساحت اضافه می شود.
استاندار البرز گفت: برای تامین سرانه های مسکن مهر نظرآباد باید اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و شهرداری باید به دنبال منابع درآمدی پایدار باشد و ارزش افزوده در مسیر درست و ارائه خدمات به مردم صرف شود.

ماموریت‌های محوله با هم افزایی به سرانجام می رسد


وی با اشاره به مطالبه مردم نظرآباد در خصوص خط راه آهن تهران - تبریز افزود: با توجه به حجم بالای ترددها از نظرآباد به تبریز، تقاضای ایجاد ایستگاه مطرح است که پیگیری این امر در دستور کار قرار گرفت.
استاندار البرز ادامه داد: برای ایجاد کلینیک خدمات تامین اجتماعی هماهنگ شده و در زمینه تصفیه خانه فاضلاب نیز شهرداری پیگیری‌های لازم درحال انجام است.
وی اضافه کرد: البرز استانی است که با توجه به بارش‌های خوبی که دارد مشکل خاصی در تامین آب شرب نداریم.

شهبازی با بیان اینکه پرت هزینه‌های اضافه در تمام شهرستان‌های البرز کاهش یافته، گفت: صرفه جویی در هزینه ها می تواند عامل مهمی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای باشد.

وی افزود: نظرآباد قدمتی بیش از ۹ هزار سال دارد و دارای مناطق بکر و سرسبز فراوانی است که باید برای حفظ و بقای این ظرفیت اقدام کرد.
استاندار البرز به ظرفیت های بزرگ صنعتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: نظرآباد مردم فرهیخته و فرزندان بنامی در عرصه های مختلف کشور دارد و همچنین اکنون در بحث کشاورزی رتبه اول برداشت گندم در هکتار را دارد.

شهبازی افزود: این حضور در نظرآباد به دنبال بررسی زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات نیز صورت گرفت.
استاندار البرز دراین سفر یک روزه از مناطق مختلف نظرآباد و پروژه های مهم آن بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟