بازگشت 70واحد به چرخه تولید در البرز


بازگشت 70واحد به چرخه تولید در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: 70 واحد تملیک شده بانکی از سال گذشته تاکنون به چرخه تولید این استان بازگشته‌است.

جهانگیر شاهمرادی روز یکشنبه درنشست ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی البرز افزود: این مهم با توجه به دستور و تاکید استاندار البرز مبنی بر اولویت ساماندهی واحدهای تولیدی با هدف حفظ و ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گرفته است.

وی حداقل اشتغال پیش بینی شده برای این واحدها را ۱۵۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: امید است با روند فعلی واحدهای تملیک شده استان البرز که به مرور زمان مستهلک می شوند و این سرمایه ملی از بین می رود شاهد تولید و ایجاد ثروت و اشتغال باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه اقتصاد تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف ارائه گزارش روند اعطا و پرداخت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال استان برگزار شده که خود گامی بسیار مهم برای کاهش مسائل و مشکلات تولیدی استان به شمار می رود.
شاهمرادی خاطرنشان کرد: بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه، تولید قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه، آیینه بغل خودرو در ساوجبلاغ با ۶۰ نفر اشتغال، تولید محصولات بیلت و میلگرد استنلس استیل با ۸ نفر اشتغال، شرکت تولیدی محصولات بتنی غیرمسلح از بتن سبک فوم دار و گازی در اشتهارد، شرکت تولیدی چرم مصنوعی از جنس پی وی سی و چاپ با ۵۰ نفر اشتغال در نظرآباد، شرکت تولید مرغ تخم گذار با ۷ نفر اشتغال در ساوجبلاغ، شرکت قالبسازی و قطعه سازی در ماهدشت با ۸ نفر اشتغال، احداث هتل در طالقان، شرکت تولیدی آذین طب سپنتا در حوزه تولید نخ حساس به اشعه ایکس و کاغذهای شناساگرف شرکت تولیدی انواع جعبه های مقوایی در مشکین دشت با ۹ نفر اشتغال و همچنین تولید تعاون تولیدی مرکب چاپ و رنگهای صنعتی جنبشی اشتهارد با ۵ نفر اشتغال از محورهای این کارگروه استانی بوده است که با مساعدت شرکت‌های خدماتی و بانک‌های استان به نتیجه رسید.

دراستان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک