تردد وانت‌های بدون بارنامه در جاده‌های جنوب کرمان ممنوع شد


تردد وانت‌های بدون بارنامه در جاده‌های جنوب کرمان ممنوع شد

جیرفت - ایرنا - به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تردد وانت‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌های بین شهری این منطقه ممنوع شد.

مسعود جمیلی کرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به الزامی بودن دریافت کارت هوشمند و بارنامه توسط ناوگان وانت‌بار از سال ۹۴ و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته و گذشت زمان مناسب برای تطبیق این دسته ناوگان با ضوابط قانونی، طی هماهنگی با قرارگاه پلیس راه از تردد وانت‌بارهای بدون بارنامه در جاده‌های برون شهری ممانعت می‌شود.

وی افزود: مالکان و رانندگان این دسته ناوگان که قصد فعالیت در جاده‌های بین شهری را دارند، هر چه سریعتر برای دریافت کارت هوشمند به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: بر اساس تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تسهیل فرآیند صدور بارنامه برای وانت بارها و حذف واسطه‌ها به زودی سیستم صدور بارنامه الکترونیکی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور راه‌اندازی و فعال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ارائه هرگونه خدمات به ناوگان حمل و نقل وانت‌بارها با توجه به پیمایش و صدور بارنامه صورت خواهد گرفت.

جمیلی کرمانی گفت: راننده‌های وانت‌بارها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان محل سکونت خود مراجعه یا با شماره تلفن ۴۳۳۵۲۱۳۹ - ۰۳۴ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تماس بگیرند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان