اعلام نتایج ‌یک چهارم نهایی مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران‌


اعلام نتایج ‌یک چهارم نهایی مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران‌

نتایج بخش یک چهارم نهایی مرحله منطقه ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران که با حضور 9 استان به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان شمالی در بجنورد و در محل دانشگاه کوثر در حال برگزاری است، اعلام شد.

در این رقابت ها در تیم وحدت کثرت از استان گلستان با موضع مخالف و در سنگر آزادی از خراسان رضوی با موضع موافق در خصوص گزاره"دولت باید در بازار مسکن مداخله کند" به رقابت پرداختند که تیم در سنگر آزادی به مرحله بعدی راه یافت.

دو تیم ماروس از خراسان جنوبی با موضع موافق و فکرت از استان قم با موضع مخالف با گزاره"سند مهندسی فرهنگی کشور موجب بهبود وضعیت فرهنگی می شود" رقابت کردند که تیم فکرت صعود کرد.

به گزارش ایسنا،"رعایت حجاب شرعی باید طبق قانون الزامی باشد" گزاره مورد بحث دو تیم مازندان با موضع موافق و هدف از استان یزد با موضع مخالف بود که تیم هدف به مرحله بعدی راه یافت.

"دانشگاه در ایران از رسالت فرهنگی خود فاصله گرفته است" نیز گزاره تعیین شده دو تیم مادر با موضع موافق از خراسان شمالی و راحیل از استان یزد با موضع مخالف بود که تیم مادر به دور بعد راه یافت.

در عصر امروز دو تیم در سنگر آزادی با فکرت و تیم هدف با مادر به مناظره خواهند پرداخت.

مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با حضور استان های قم، یزد، کرمان، سمنان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در بجنورد در حال برگزاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص