روند بازار سرمایه مثبت و متعادل


روند بازار سرمایه مثبت و متعادل

خبرگزاری آریا- شاخص بازاربورس از ابتدای معاملات تا بدین لحظه روند متعادل و مثبتی را در پیش گرفته است.

روند بازار سرمایه مثبت و متعادل
خبرگزاری آریا- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص بازاربورس از ابتدای معاملات تا بدین لحظه روند متعادل و مثبتی را در پیش گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «مهدی حاجی وند» افزود: شاخص در این بازه زمانی یک هزار و 500 واحد رشد داشته و در ارتفاع 306 هزار و 890 واحد قرار گرفته است.
وی اظهارداشت: شرکت های بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان و ایران خودرو بیشترین اثر مثبت و شرکت پالایش نفت بندر عباس، بانک پارسیان، ارتباطات سیار ایران از جمله نماد هایی هستند که تا به این لحظه با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.
این کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص های اصلی بازار نیز روند مثبت و متعادلی را در پیش گرفته است.
وی در ادامه افزود: سهامداران شرکت های حفاری شمال، شیشه و گاز و درخشان تهران تا کنون بیشترین سود را در بازار سرمایه نصیب خود کرده اند.
حاجی وند بیان داشت: حجم و ارزش معاملات نشان می دهد تا این ساعت یک میلیارد و 400 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 620 میلیارد تومان در 177 هزار نوبت بوسیله معامله جابجا شده است.
وی گفت: شاخص فرابورس نیز امروز تا بدین لحظه رشد 18 واحدی را تجربه و در ارتفاع سه هزار و 900 واحدی قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، این کارشناس بازار سرمایه افزود: شرکت های تولید نیروی برق دماوند، قاسم ایران و گروه صنایع کاغذ پارس بیشترین اثر منفی و همینطورتوسعه مولد نیروگاهی جهرم، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس نیز تا این ساعت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشته اند.
وی در ادامه یادآورشد: بطورکلی در این بازار نیز تا کنون 390 میلیون ورقه به ارزش 252 میلیارد تومان در 147 هزار نوبت از وی معامله گران جابجا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس