32 درصد از اعتبارات امسال بروجرد تخصیص یافت


32 درصد از اعتبارات امسال بروجرد تخصیص یافت

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: 32 درصد از مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان در حوزه‎های مختلف تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن همایش های فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: از اعتبارات امسال تاکنون ۳۲ درصد تخصیص داده شده و مدیران باید پیگیر مابقی اعتبارات سال جاری را انجام دهند.
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی اظهارداشت: با توجه به سیل امسال و خسارت هایی که در بخش های مختلف ایجاد شد اولویت پرداخت خسارت بعد از زیر ساخت و مسکن، در بخش کشاورزی بود که طی هفته گذشته حدود ۱۰ درصد از اعتبارات بخش کشاورزی پرداخت شد.
فرماندار بروجرد با تاکید بر آمادگی لازم برای بارش های امسال اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان لایروبی هایی انجام شده که در جلوگیری از بروز خسارت ها و حوادث نقش مهمی دارند و بخشی از سیلاب ابتدای سال جاری ناشی از عدم لایروبی ها بود.
وی بیان کرد: ادارات و دستگاه ها آمادگی لازم را برای بارش ها داشته باشند و مشکلات و نواقصی را که در سیلاب نمایان شد برطرف کنند.
رحیمی با اشاره به مشکلات در حوزه تعاونی ها ادامه داد: تعاونی ها تعهدات و تکالیفی دارند که باید به آنها عمل کنند اما برخی تعاونی ها نسبت به تعهدات بی تفاوت هستند که ضروری است تا تکلیف تعاونی ها مشخص شود چرا که برخی به تعهدات خود عمل نمی کنند و مشکلاتی را در شهر ایجاد می کنند که ما باید پاسخگو باشیم.
معاون استاندار لرستان از حمایت واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: با توجه به شعار سال وظیفه داریم تا از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.
وی بیان کرد: در همین راستا در شهرستان بروجرد اقداماتی انجام شده که یکی از آنها ارتباط بین صنعت و دانشگاه است که دانشجویانی که رشته فنی دارند در بخش صنعت وارد شده و هر انچه که لازم بوده را انجام داده و به تولید کننده کمک کرده اند.
رحیمی اظهار داشت: باید برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت تلاش کرد تا بتوان از این طریق نیز از تولید کننده داخلی حمایت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دل شیدایی