نقش بازار سرمایه در رونق تولید و جذب سرمایه‌های سرگردان


نقش بازار سرمایه در رونق تولید و جذب سرمایه‌های سرگردان

ایران اکونومیست- در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور مطرح شد که باید فرهنگ‌سازی شود تا سرمایه‌های سرگردادن به سمت بازار سرمایه بیاید و سرمایه‌گذاران خارجی نیز با پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در ایران آشنا شوند.

نقش بازار سرمایه در رونق تولید و جذب سرمایه‌های سرگردان

در هفته پایانی آبان امسال، یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بورس برگزار می‌شود و فعالان بازار سرمایه در این نمایشگاه حضور خوهند داشت. به این مناسبت امروز (یکشنبه) نشستی خبری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه‌ آزاد کیش، معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس اداره تنظیم روابط اقتصاد خارجی استان‌ها وزارت امور خارجه، مدیر مرکز سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران و مدیر برگزاری کیش اینوکس برگزار شد.
آریا حمیدیان - مدیر برگزاری این همایش - در این نشست گفت: در محورهای اصلی داخلی نقش بازار سرمایه در رونق تولید و جذب سرمایه‌های سرگردان به سمت بازار سرمایه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.
وی افزود: در حوزه بین‌المللی بحث گسترش ارتباطات با کشورهای همجوار وجود دارد که از بازیگران اصلی این رویداد می‌توان سازمان بورس و اوراق بهادار، ارکان‌های بازار سرمایه و وزارت صنعت را نام برد.
حمیدیان اظهار امیدواری کرد که این رویداد بتواند جذب سرمایه خارجی را تسهیل کند.
ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...