مردم چهارمحال و بختیاری 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند


مردم چهارمحال و بختیاری 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 7 ماه ابتدای امسال مردم استان 14 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

علی ملک‌پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است، اظهار کرد: کمک‌های خیران و نیکوکاران به این مراکز شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است.

وی بابیان اینکه طی ۷ ماه ابتدای امسال مردم استان ۱۴ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، افزود: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله‌محور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه برای هر ۱۰ هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود گفت: ۷۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، وی خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تامین جهیزیه، تامین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تامین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند